Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
30 mars 2021 22:02
Del på Facebook
Fra venstre Nils Erik Pettersen, Asgeir Sletta og Frank I. Ellingsen. Foto: OceanFront
Fra venstre Nils Erik Pettersen, Asgeir Sletta og Frank I. Ellingsen. Foto: OceanFront
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

OKEA ASA og OceanFront AS utvider samarbeidet med å inngå enda en ny kontrakt som utvider eksisterende kontrakt med leveranse av flere ingeniørdisipliner for vedlikeholdsforberedning på Draugen feltet.

Avtalen har en varighet på ett år med opsjon på ytterliggere 12 måneder.

Daglig leder i OceanFront, Frank I. Ellingsen er stolt over den tildelte kontrakten og hva den betyr for selskapet:

– Denne anerkjennelsen og tilliten fra store selskaper som OKEA betyr svært mye i vår satsning med å etablere kompetansearbeidsplasser i Kristiansund igjennom et lokaleid selskap som OceanFront. Med den nye kontrakten betyr det igjen at vi må øke bemanningen som bidrar til økt tilflytning til Nordmøre. Vi er trygge på at vi med vår brede erfaring og dyktige personell vil kunne tilby konstandseffektive tjenester til markedene som har behov for ingeniørtjenester, sier Ellingsen.

Fakta om OceanFront AS

  • etablert i Kristiansund i desember 2019
  • eies av Frank Ellingsen, Asgeir Sletta og aPOINT AS med 1/3 hver
  • uavhengig ingeniør- og tjenesteleverandør i Midt-Norge
  • leverer teknologiske løsninger til havbruksanlegg, fiskeri, havneselskap, rederier, verft, offshore, vann og energi
  • tilbyr ingeniørtjenester, prosjektledelse, innkjøpsledelse og IT-tjenester til kunder i havnæringer
  • tilbyr leveransepakker for å løse kunders totalbehov på best mulig måte
  • er strategisk plassert i forhold til aktiviteter i Nordsjøen, Norskehavet og Barentshavet
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 18 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje Sundsbø""Mener du at motstanden mot Møreaksen skyldes at Stortinget ikke følger opp prosjektene i NTP? Om man kjemper mot bevilgninger ...
Terje Sundsbø 18 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrMotstanden mot Møreaksen spriker i alle retninger. Frp og SV har totalt ulike grunner, og har ingen felles plattform for ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at uten Møreaksen så er fergeavløsning til Otrøya og Gossen et fylkeskommunalt ansvar. Men det ingen av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøKorrekt.Uten Møreaksen vil eventuell frgeavkøysing bli eit fylkeskommunalt ansvar.Og, ein fylkeskommune uten økonomisk ryggrad til å gjennomføre dette etter den ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNei, hovedargumentet for Møreaksen er ikke fergefritt til Otrøya og Gossen. I dette innlegget fra Rasmussen viser han til at ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse