Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
22 april 2021 09:29
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Møreaksenforkjemparane som skriv på nett og i aviser, er frå Midsund, Aukra, Molde, og frå nokre utflytta derifrå samt nokre som har hytte i området.

Det er lett å sjå at dette dreiar seg om «lokalvegen» for Midsund og Aukra til 25 milliard kr, og dei fleste forstår derfor godt den enormt store motstanden mot Møreaksen på Sunnmøre, Nordmøre og store delar av Romsdalen.

Eg er så heldig at Møreaksenforkjemparane også har «forelska» seg i meg, Bernhard Riksfjord er ivrig sympatisør og eg har fått eigen teikneserie, kjekt når folk verkeleg bryr seg om sak og ikkje person.

Når vi diskuterte E39 og ferjefri sådan, var raskaste veg frå Stavanger til Trondheim saka, legge E39 utanom byar og tettstadar for å kunne køyre raskaste veg gjennom fylket, fleirfeltsveg og høgare fart.

Korleis denne strategien har klart å bli torpedert ved ein Møreakse som lokalveg til øyar til 25 milliard kr, ein gedigen omveg for så å køyre E39 med haugevis av rundkøyringar tvert gjennom ein by er meir som ei gåte.

Når Vestnes kommune gjer vedtak om at vegtraseen på land må vere ferdig før trafikk på Møreaksen vert sett på, protesterar Statens vegvesen høglytt.

Flott, flott at Statens vegvesen så grundig dokumenterar at dei slett ikkje har tenkt å bygge ferdig på land nord og sør om Romsdalsfjorden, logisk nok når dei heller ikkje veit korleis vegane der skal gå.

Møreaksen blir nok ikkje bygd, og er pr i dag berre eit svært dårlig sysselsettingsprosjekt for planavdelinga i Statens vegvesen.

Å kaste vekk så mykje offentlige midlar på prosjekt som eit stort fleirtal i heile Møre og Romsdal ikkje vil ha, er nok eit dårleg døme på at regionslojaliteten er vekk, og at to øyer skal kunne holde på slik for ein lokalveg til fleire titals milliard kr, og enkelte snakkar om fogderipolitikk?

E39, skal vere vår motorveg nord/sør gjennom fylke, og ikkje gå innom kvar ei øy og kvar ein by.

Derfor vil FrP skrote Møreaksen og heller prioritere Romsdalsaksen eller fortsatt ferjer over Romsdalsfjorden, dette er raskaste veg, ikkje innom kvar ei øy, og heller ikkje innom kvar ein by i fylket.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 2 år siden
    Det er sannelig på tide at Frank Sve (Frp) setter seg inn i formålet med fergefri E39: En Kyststamvei som binder sammen de befolkningstette områdene langs kysten. En vei som bidrar til å utvide bo – og arbeidsmarkedene. Hensikten er altså å knytte regionene i YTRE tettere sammen.

    Frank Sve (Frp) tar grundig feil når han påstår at hensikten er å skape raskeste vei fra Kristiansand (ikke Stavanger) til Trondheim. Den går via innlandet.

    Flertallet på Fylkestinget har gått for Møreaksen. Og Frank Sve (Frp) har helt glemt den store støtten fra Sunnmøre. Det er stor oppslutning om Møreaksen:
    «NHO Møre og Romsdal, Romsdal regionråd og Sunnmøre regionråd er veldig glad for satsingane som kom fram i nasjonal transportplan i dag. Mellom anna utbetring av E136 i Romsdalen, og snarleg igangsetting av E39 Ålesund-Molde, med ferjefri fjordkryssing, betyr at fylket står godt rusta til å sikre noverande og framtidige arbeidsplassar, heiter det i ei felles pressemelding frå dei.»
    https://www.nrk.no/mr/jubeldag-for-more-og-romsdal--1.15425434
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Arne Almaas · 2 år siden
      @Terje Sundsbø Under krigen lyttet folk til stemmen fra London. I disse dager er vi gått lei av ekkoet fra Molde- Terje Sundsbø. Vet du hva Sunnmøre regionråd er og har av oppslutning på Sunnmøre ?  Med enkelte unntak så  består det hovedsaklig av de politikerne på Sunnmøre som har sovet i timen når E39 toget gikk forbi stasjonen.
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Terje Sundsbø · 2 år siden
      @Arne Almaas Sunnmøre regionråd er Norges største regionråd. Medlemskommuner: Giske, Fjord, Hareid, Herøy, Sande, Stranda, Sula, Sykkylven, Ulstein, Vanylven, Vestnes, Volda, Ørsta og Ålesund.
      https://sunnmoreregionrad.no/

      Apropos ekko – Hvor mange avisinnlegg har du skrevet om fjordkryssingen i Romsdal?

  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Roy Gravdehaug · 2 år siden
    Noen som kan hjelpe Sve til og finne frem på nettstedet Slettmeg.no  

    Sve 2021:
    Korleis denne strategien har klart å bli torpedert ved ein Møreakse som lokalveg til øyar til 25 milliard kr, ein gedigen omveg for så å køyre E39 med haugevis av rundkøyringar tvert gjennom ein by er meir som ei gåte.

    Sve 2016:
    Sve understreker at ett av hovedargumentene for å bygge ferjefri E39 og fjordkryssinga gjennom Møreaksen, er å få knyttet de tre byene i fylket tettere sammen. Og skape enklere bo- og arbeidsregioner.

    Vi må huske på at Møreaksen er besluttet av Regjeringen. Trasévalget er tatt. Og beslutninga Regjeringen har fattet om Møreaksen, er basert på vedtak i Molde kommunestyre og vedtak i fylkestinget. Begge organ ønsker Møreaksen. 
    Møreaksen-planene har vi arbeidet med i flere år. Prosjektet har vært innom tre regjeringer, og til slutt bestemte samferdselsministeren og regjeringen hvor traseen for ferjefri E39 skal gå. Den skal krysse Romsdalsfjorden slik Møreaksen er planlagt. Det nytter ikke å løpe etter toget når toget har forlatt stasjonen, sier Frank Sve.

  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Audun Karlstrøm · 2 år siden
    Konsulent Jan Erik Horgen foretok en tredjepartsvurdering av utredningen til SVV om RA vs MA høsten 2019 og konkluderte med følgende:
    Sitat
    - Mine konklusjoner er at RA har en meget god sak her, og at mye tyder på at rapporten fra SVV ikke gir et riktig bilde, og dermed er det et mangelfullt beslutningsgrunnlag for departement og regjering.
    Jeg har jobbet med uavhengige analyser og kvalitetssikringer av større prosjekter siden 2006. Jeg var partner i Holte Consulting i over 7 år, og jeg har vært styremedlem i DSD i 4 år. Jeg har kvalitetssikret en rekke større nasjonale samferdselsprosjekter, herunder såkalt KS2 av Ryfast som jeg var oppdragsansvarlig for. Det er derfor ikke helt uten grunnlag at jeg gjør sammenligningen med akkurat Ryfast i rapporten.-
    Sitat slutt.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Lama Vik · 2 år siden
    Frank. Kva har Krifast med Nordmøre å gjere? Kva har Eiksundsambandet med Søre å gjere? Møreaksen har alt med vår region å gjere! Den erstattar fylket og eit av landets mest traffikerte ferjesamband, i tillegg til to sidesamband til Midsund og Aukra. Dette vil gagne alle som bur på aksen Ålesund- Molde. Eg, som bur i Ålesund, vil kunne pendle både til Molde, Midsund og Aukra.

    FRP vil stanse bypakkar, opera og Møreaksen. Måtte det visast igjen i valet!

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 dager siden Brobygging
Når fergeleiet flyttes ut fra sentrum av Molde, blir fortsatt ferge et enda dårligere alternativ. Hva sier folket på Vestnes ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøNo er "gjeldande " NTP i ferd med å gå ut på dato. Og, strekninga Ålesund til Molde er
@Geir Ole SætremyrMøreaksen er blant de høyest rangerte prosjektene basert på netto nytte pr. investert krone i gjeldende NTP. Få andre har ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøEg forstår at enkelte drøymer om å lese dette inn i dei signala som er gitt. Men, det er ikkje ...
@Geir Ole SætremyrSamferdselsministeren vil utrede om det kan bli en mindre økonomisk belastning om Møreaksen deles opp i flere trinn. Han ønsker ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse