Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
12 oktober 2021 09:49
Del på Facebook
MF Romsdalsfjord på vei over Halsafjorden mot Kanestraum. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
MF Romsdalsfjord på vei over Halsafjorden mot Kanestraum. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Er det ikkje vanlige folk som ferdast også på dei større ferjesambanda slik som Molde–Vestnes, Halsa–Kanestraum og Hareid–Sulesund? og kva meiner Ap og Kjølmoen som er forskjellen på dei som reiser på desse sambanda kontra mindre ferjesamband i fylket?

Det er bra at Ap/Sp legg opp til kutt i ferjeprisane med 50 %, men 50 % rekna av kva lurer vi faktisk på, og når kjem dette?

Gratis ferjer til øyfolket er også flott, likeså gratis til ferjesamband under 100.000 passasjerar, men kva med mesteparten av dei feriereisende her i fylket, kvifor får ikkje desse gratis ferjer?

Det er på dei store sambanda med ca. 1 million pbe i året som flesteparten av innbyggjarane og næringslivet her i fylket brukar kvar dag.

Ca. 3 milliard kr vil gratis ferjer for alle koste, og det blir relativt håplaust å argumentere for at dette blir for dyrt når Ap og Sp samtidig skal bruke 50 milliard kr på å elektrifisere sokkelen.

Gassen kan ikkje brukast her i landet og på sokkelen til å produsere straum, men å sende den same gassen til Europa og brenne den der er faktisk noko «vanlige folk» ikkje forstår eit kvidder av.

Vi i FrP kjem Ap og Sp garantert til å få bruk for i arbeidet med å skaffe fleirtal for å kutte ferjeprisane og forhåpentligvis også innføre gratis ferjer for alle, det må vere målet til slutt.

Ferjeprisane skal ned og vidare til gratis ferjer i heile landet, og eg og FrP skal bidra konstruktivt i Stortinget for å oppnå dette så raskt som råd.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Hans-Peter Kaaresen 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnFøyer seg inn i en lang rekke av tilsvarende........."Pompel og Pilt" fortsetter som bidragsytere i underholdningsbransjen.  Teoriene deres er det ...
Anne Mari Sandshamn 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
Rasmuss >Rassmussen og Terje Sundsbø påstår følgende sitat, kopiert direkte fra leserinnlegg : " Det finnes flere ferdige fergeavløsningsprosjekter både ...
Geir Ole Sætremyr 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette intervjuet med TØI-forskar Aud Tennøy skildrer mange av dei tiltaka som må til for å nå klimamåla https://www.energiogklima.no/to-grader/ekspertintervju/fire-ting-vi-ma-slutte-med-hvis-vi-skal-na-klimamalene
Espen Heitmann 22 timer siden Meir norsk mat i fylkeskommunen
Nå er det vel liten tvil om at Dordi har ett selektivt forhold til fakta, jeg vil bare minne om ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøHer er kontaktinformasjonhttps://naturvernforbundet.no/ansatte/holger-schlaupitz/
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse