
26. januar 2022
Paul Andreas Hofseth
Ferjefri E39 gjennom Møre og Romsdal med utvidet perspektiv

22. januar 2022
Jørn Inge Løvik
SVV fortsetter sin manipulasjon av E39 utredning

12. januar 2022
Paul Andreas Hofseth
E39 gjennom Møre og Romsdal

05. januar 2022
Paul Andreas Hofseth
Romsdalsaksen og varetelling

03. januar 2022
Rasmus Rasmussen
Etikk og moral og Romsdalsaksen

03. januar 2022
Frank Sve
Møreaksen under lupa

20. desember 2021
Paul Andreas Hofseth
Alternativ fastlandforbindelse for Gossen og tidligere Midsund kommune

14. desember 2021
Paul Andreas Hofseth
Er vi sunnmøringer dilettanter?
14. desember 2021
Nytt kapittel i «huskestuen E39/E136»

10. desember 2021
Grethe Vikane
Urealistisk med bruer over Romsdalsfjorden

06. desember 2021
Redaksjonen
Ny rapport bekrefter tidligere utredninger om kryssing av Romsdalsfjorden

06. desember 2021
Frank Sve
Statens vegvesen trenerer Romsdalsaksen!

03. desember 2021
Jørn Inge Løvik
Romsdalsaksen best på alle områder

30. november 2021
Paul Andreas Hofseth
Møreaksen versus E136

24. november 2021
Frank Sve
Det einaste som er destruktivt er Møreaksen!

22. november 2021
Frank Sve
Parodien ferjeprisar og Kjølmoen

16. november 2021
Paul Andreas Hofseth
«Hurdalsplattformen» og konsekvenser knyttet til E39 i fylket

15. november 2021
Jørn Inge Løvik
Motstanden mot Møreaksen

12. november 2021
Frank Sve
Vanlige folks tur, til skyhøge drivstoffprisar

09. november 2021
Frank Sve
Ap, Kjølmoen og ferjelovnadar!

08. november 2021
Paul Andreas Hofseth
Fortsatt utakt mellom folket og politikerne om E39

03. november 2021
Frank Sve
Etikk og moral og Møreaksen!

27. oktober 2021
Paul Andreas Hofseth
E39 – «grønn linje» utfordrer Hafast og Møreaksen

22. oktober 2021
Frank Sve
Møreaksen er sjanselaus!

21. oktober 2021
Rasmus Rasmussen
Paradokset Romsdalsaksen
18. oktober 2021
Nasjonal transportplan 2022–2033 – «for ei huskestue 2»

13. oktober 2021
Paul Andreas Hofseth
Vegen videre uten Lars

05. oktober 2021
Paul Andreas Hofseth
Tid for uhildet sammenligning av Romsdalsaksen og Møreaksen?

01. oktober 2021
Lars Valderhaug
Brev til Hareide om aksejuks

25. september 2021
Lars Valderhaug
Mystiske Torgeir

23. september 2021
Paul Andreas Hofseth
Statens vegvesen og Romsdalsaksen

21. september 2021
Redaksjonen
Dahl: – Jeg er «Torgeir»

17. september 2021
Lars Valderhaug
Kristiansund Sp og aksen

17. september 2021
Lars Valderhaug
Veien videre, Statens vegvesen?

17. september 2021
Frank Sve
Møreaksen gjekk på eit sviande tap

14. september 2021
Paul Andreas Hofseth
Aksekampen, valgresultatet og konsekvenser

09. september 2021
Jørn Inge Løvik
Hemmelige Statens vegvesen

07. september 2021
Terje Sundsbø og Rasmus Rasmussen
Fortsatt ferger eller undersjøisk tunnel?

06. september 2021
Carl Johansen
Vil føre en langt mer kraftfull maritim politikk i Møre og Romsdal

06. september 2021
Frank Sve
Møreaksen mot folket?

06. september 2021
Lars Valderhaug
Rapport om Statens vegvesens juks

03. september 2021
Sigve Lorås Torland
Rød trippelgevinst for Nordmøre
02. september 2021
Nasjonal transportplan 2022–2033 – «for ei huskestue»

02. september 2021
Frank Sve
Møreaksen, kven står bak skandalen?

02. september 2021
Berit Tønnesen
Glad for at prosessene rundt Møreaksen blir undersøkt

30. august 2021
Paul Andreas Hofseth
Rettferdig kostnadsvurdering for Romsdalsaksen versus Møreaksen?

29. august 2021
Lars Valderhaug
Akse-juks

29. august 2021
Frank Sve
Tonedøv Høgreledelse

26. august 2021
Jørn Inge Løvik
Tillitsbrudd av Statens Vegvesen

26. august 2021
Paul Andreas Hofseth
Er oversjøisk panorama Romsdalsaksen sitt førstevalg?