Kvar gong Rasmus Rasmussen skriver innlegg i media, stiger FrP på målingane og i valg.
Tusen hjertelig takk for bidraget, og folk flest setter verkeleg pris på innlegga til Rasmussen som beviser på ein svært så tydeleg måte at Møreaksen sjølvsagt ikkje blir noko av.
I dag foreslår SV å kutte 3 milliard kr i løyvingane til Nye Veier AS, samt vidare kutt i riksveginvesteringane.
Sjølvsagt er politikken til SV aldeles på villspor og relativ greinalaus, men viser på ein klar måte at dei ulike vegprosjekt her i fylket skal finansierast av det same statsbudsjettet.
- Fylkesvegar vert finansiert av statsbudsjettet
- Rikvegar blir finansiert av statsbudsjettet
- Nye Veier AS blir finansiert av statsbudsjettet
Dette betyr sjølvsagt at Møreaksen settes opp mot alle andre vegprosjekt her i fylket, uansett om dette er fylkes, riks eller Nye Veier AS som har ansvaret for.
Derfor er det slik at skal E136 kunne bli ein realitet, må løyvingane gå til Nye Veier AS i statsbudsjettet, og kvar ei kr som blir utettvis brukt på Møreaksen til planlegging, svekkar sjansen for realisering av E136.
Slik er det berre, og er den verden vi må forholde oss til på Stortinget.
Akkurat no er fokuset på E136 frå Ålesund–Bjorli som pri 1. Mest truleg klarer Sp, Ap og SV å klure til dette også, noko som er rimeleg trist for Møre og Romsdal.
At Møreaksen glir sakte men sikkert ut av horisonten er IKKJE trist.
Dette er rett og slett nødvendig for å ikkje sløse med pengane, men bruke pengane til andre viktige vegprosjekt som vanlige folk og næringslivet verkeleg trenger.
Les også
Hvem lytter Frank Sve til?
Les også
Løgnaktige Frank Sve (Frp)