Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.

  Paul Andreas Hofseth


Siste artikler

Proppen Møreaksen
Uhildede utredninger og hensikt
Lokal politisk pengebruk
E136 Ålesund–Dombås først!
Bærekraft og meningers mot
Krangel, gladmelding, ny E39 og litt mer
Nærsynt, langsynt eller trangsynt?
Fergedrift og Romsdalsaksen
Gratis ferge og konsekvenser
Pengebruk og politisk ansvar
Romsdalsaksen – genial og stadig mer aktuell
Møreaksen kan bli sentral i valgkampen
Tid for ærlig og uhildet utredning av Romsdalsaksen
Exit Møreaksen?
Borgundfjordtunnelen gir bedret bo- og arbeidsmarked
Kjerringsundet og ny E39
Kommentar til Geir Strand sin kommentar i Sunnmørsposten
Sikre kryss og mindre trafikk er løsningen for Sulesund–Breivika
Alt har sin tid for de med demens og pårørende
Hvordan redusere kostnadene for ny E39?
Ny E39 og samspillet med lokale veger
Mulighetenes akse – Romsdalsaksen!
I bakvendtland finnes muligheter
Rette trasevalg for ny E39 gir kortere og bedre stamveg
Aksekamper i valgkampen
E39 med tiden som en venn
E39 på ville veier?
E39 versus E136
Tvilsomme sannheter om ny E39
E39 – kortest, raskest, flatest og billigst mulig
E39 i 2010 versus 2022
Knappere midler til samferdsel
Hofseth: Kommentar til leder i Sunnmørsposten
«Mest mulig veg for pengene?» – svar og tilsvar
Mest mulig veg for pengene?
Massiv motstand mot Møreaksen
Motstrøms politikere?
Utakt mellom politikerne og folket?
Sanne politiske standpunkt – av og til eller alltid?
Med fokus på ny E39 – Romsdalsaksen
Fokus på Mørebyene og pendling
Først tar vi eksportvegen E136, så tar vi E39
Ferjefri E39 gjennom Møre og Romsdal med utvidet perspektiv
E39 gjennom Møre og Romsdal
Romsdalsaksen og varetelling

Arkiv

Statistikk

  • 2024 : 2
  • 2023 : 18
  • 2022 : 25
  • 2021 : 29
  • 2020 : 27
  • 2019 : 27
  • 2018 : 7