Paul Andreas Hofseth
Siste artikler
Arkiv
- Motstrøms politikere?
- Utakt mellom politikerne og folket?
- Sanne politiske standpunkt – av og til eller alltid?
- Med fokus på ny E39 – Romsdalsaksen
- Fokus på Mørebyene og pendling
- Først tar vi eksportvegen E136, så tar vi E39
- Ferjefri E39 gjennom Møre og Romsdal med utvidet perspektiv
- E39 gjennom Møre og Romsdal
- Romsdalsaksen og varetelling
- Alternativ fastlandforbindelse for Gossen og tidligere Midsund kommune
- Er vi sunnmøringer dilettanter?
- Møreaksen versus E136
- «Hurdalsplattformen» og konsekvenser knyttet til E39 i fylket
- Fortsatt utakt mellom folket og politikerne om E39
- E39 – «grønn linje» utfordrer Hafast og Møreaksen
- Vegen videre uten Lars
- Tid for uhildet sammenligning av Romsdalsaksen og Møreaksen?
- Statens vegvesen og Romsdalsaksen
- Aksekampen, valgresultatet og konsekvenser
- Rettferdig kostnadsvurdering for Romsdalsaksen versus Møreaksen?
- Er oversjøisk panorama Romsdalsaksen sitt førstevalg?
- Synspunkt til et leserbrev og en «lørdagskommentar» om Møreaksen
- Hvem eier sannheten for E39 gjennom fylket?
- Ulogisk politisk logikk
- E39 og kalkulert kalkulasjon
- Sovende journalister?
- Selektive faglige råd
- E39 – folket og politiske parti i utakt?
- Kampen for utredning av Romsdalsaksen
- Bo- og arbeidsmarked, pluss noen tall
- E39 – hovedformål og kostnader
- Er Romsdalsaksen «smartere» enn konkurrenten?
- I bakvendtland går allting an
- Tautra-tunnelen og kostnader
- Aksekrig om E39 – men E136 først!
- Den problematiske Tautra-tunnelen
- Kjerringsundet og alternative fastlandsforbindelser
- Planlagt E39 i vårt fylke – store beløp kan spares
- Felles veg for E39 og E136 til Hjelvika
- Ny E39 – formål og mulige løsninger
- Aksekampen blir en viktig del av valgkampen
- Storfjorden, E39 og manglende sunnmørsk engasjement
- Fylkets byer og ny stamveg E39
- Den geniale Romsdalsaksen
- Norsk Transportplan med behov for slankekur?
- Lokale vegbehov må løses med lokale veger
- 20 grunner for å utrede Romsdalsaksen
- Stamveg med omveger hit og dit
- Romsdalsaksens enkle genialitet
- Er Romsdalsaksen en trussel?
- Romsdalsaksen med stadig påfyll i verktøykassa
- En venns historie, vindturbiner, samferdsel og sykehus
- Disharmoniske reisekostnader
- Vendepunkt i aksekampen?
- Romsdalsaksen og dugnadsånd
- Romsdalsaksen sin potensielle oppside
- Eksportvegen E136 først
- Veøy og Romsdalsaksen en mulig allianse?
- Fair utredning av Romsdalsaksen – et legitimt krav
- Et fiktivt vegvalg med fiktiv sjef
- Utfordrerens utfordringer i aksekampen
- Romsdalsaksen: Brevet til Knut Arild Hareide
- Romsdalsaksen og folkeopplysning
- Galluper for stamvegen E39
- Mål og vekt i aksekampen
- Tunnelsyn
- Underlig utredning i aksekampen
- Oversjøisk kryssing av Romsdalsfjorden?
- Møreaksen og Nordøyvegen
- Kostnadskutt for E39?
- Romsdalsaksens enkle genialitet
- Romsdalsaksen skal utredes
- Nytt fylkesting og nye muligheter for Romsdalsaksen
- Aksekampen over Romsdalsfjorden hardner til
- Økt tilslutning for Romsdalsaksen
- Sp bestemmer utredning av Romsdalsaksen?
- Samferdsel og samspill
- Tid og penger i aksekampen
- Hva velger vi ved valget?
- Veger og allianser
- Er samrøre mellom stamveger og bypakker god røre?
- Nordmøre og folket sin vår
- Stamvegen E39 på Sørlandet versus Møre
- Funderinger omkring aksevalg for E39
- Tautratunnelen en potensiell brannfelle?
- Raskere, flatere og rimeligere stamveg E39 gjennom fylket
- Transport- og kommunikasjons-komiteen på Ålesundbesøk
- Transportkomiteen på Mørevisitt
- Kostnader og utfordringer for stamvegen E39
- Utredning av Romsdalsaksen
- Samling eller splitting i fylket?
- Romsdalsaksen og voksende venneflokk
- Fylkeskommunen og Nordøyvegen
- Regioner og stamveger
- Kortere og billigere stamveg E39
- Økende motstand mot Møreaksen
- Fornuftig utvikling for stamvegen E39?
- Tautratunnelen
- Alternativ løsning for stamveg E39 gjennom fylket
Statistikk
- 2024 : 11
- 2023 : 18
- 2022 : 25
- 2021 : 29
- 2020 : 27
- 2019 : 27
- 2018 : 7