Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse

Bidra i samfunnsdebatten

1305531477 300pxKSU.NO har som målsetting å være et talerør for og til folket. Sammen med våre lesere ønsker vi å bidra med å belyse flere aspekter i viktige saker. I tillegg til kommentarfelt har du mulighet til å skrive leserinnlegg. Er du samfunnsengasjert og ønsker å bidra som en av våre mer eller mindre faste spaltister eller kronikører, ønsker vi deg hjertelig velkommen til å sende oss en e-post på tips@ksu.no.

Meninger – kronikker, debattinnlegg og kommentarer

Annonse
KSU – Vipps – desktop

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøDu har framleis ikkje lest KS2 for Kjerringsundet.  Dei var usikre på om Aukra var kredittverdige fram til 2070, eller ...
@Geir Ole SætremyrFinansieringen av Kjerringsundet er ikke uavhengig av Møreaksen. Uten fastlandsforbindelse for Otrøya eller Gossen, så vil trafikken og bompengene bli ...
@Terje SundsbøØkonomisk uavhengig når der gjeld finansiering. Og, for å vere nøyaktig skal byggekostnaden dekkast av opplåning mot tilbakebetaling gjennom innkreving av ...
@Geir Ole SætremyrDu sier at Kjerringsundet har felles byggeledelse med Møreaksen, og kan ikke bygges uten tunnelmassen fra Møreaksen. Hvordan kan du ...
@Terje SundsbøJa, der er eigen KS2 for Kjerringsundsambandet. Datert 2022 basert på 2021 prisar. Totalkostnad 4,9 mrd. Eigen økonomi, men med ...
@Geir Ole SætremyrMener du det er en egen KS2 for Kjerringsundet, og at dette prosjektet bygges uten resten av fjordkryssingen på Møreaksen?

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.