Annonse
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
30 august 2024 09:05
Del på Facebook
Rv. 70 Nordsundbrua i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Rv. 70 Nordsundbrua i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

NTP (red.anm. Nasjonal transportplan) er ei Stortingsmelding, og ikkje ei kr er tapt med bakgrunn i at Møreaksen heldigvis er kasta ut av planen.

Snarare tvert imot, no er det faktisk reelle muligheiter for at også vårt fylke kan få løyvingar over dei årlige Statsbudsjetta til mange viktige prosjekt framover med ei ny regjering.

Annonse
Annonse

Problemet har vore at Møreaksen har effektivt «torpedert» alle andre samferdselsprosjekt her i fylket.

E136 Eksportvegen har vore prioritert på topp av både fylkesting, kommunar, NHO, næringslivet osv, likevel har planleggingsmidlane på snart ein halv milliard blitt knabba til Møreaksen.

Statens vegvesen har vist null respekt for dei politiske prioriteringane, der E136 Ålesund–Bjorli, rv. 70, E39 Solevågseidet–Blindheim–Moa, E39 Batnfjorden, rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger, Voldatunellen, osv. har blitt effektivt motarbeidd.

Annonse
Annonse

No kan reelle prosjekt få løyvingar over Statsbudsjetta.

Fyrst ute i køa får rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger snarlig oppstart, dette har Stortinget vedteke. Likeså må E39 forbi Batnfjorden setjast igang samt fleire tiltak på rv. 70.

Planlegging må igjen setjast fart på for E136 Moa til Tresfjordbrua, og vidare opp Romsdalen, samt at «dødsvegen» nr. to her i landet , E39 Solevågseidet–Blindheim til Moa må forserast raskt.

At regjeringa har prestert å flytte det byggeklare prosjektet Voldatunellen ut til slutten av NTP-perioden, er rett og slett håplaust. Dette vil ei ny regjering sjølvsagt sette byggjestart på straks, alt anna er greinalaust.

Så får «Møreaksenklanen» fortsette å gremme seg over at prosjektet er kasta ut av NTP, ikkje ei kr er tapt, men folket har sigra over galskapens prosjekt og fylket vårt kan igjen få løyvingar over statsbudsjettet på viktige og realiserbare prosjekt i åra som kjem.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Hans-Peter Kaaresen · 4 måneder siden
    Det Frank skriver her, er så sant som det er sagt!!  Derfor er det viktig at vi stemmer på rett parti i september neste år.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøListhaug i Ålesund i går om satsinga: ""Fjerning av formuesskatten, opprydding når det gjelder Helseplattformen – og prioritering av strekningene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøDet er du som ikkje vil forstå. Eit nytt fergeleie på Reknes er ikkje meir utsett enn fergeleiet på Sulesund, ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Demokratiets veivalg
@Geir Ole SætremyrDet er irrelevant å sammenligne Reknes med Sulesund, når dagens fergeleie ligger i Grandfjæra. Du er stadig ute og ror.Det ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøDer er ikkje meir verutsett på Reknes enn på Sulesund .Uansett, dei økonomiske tyngdelovene vil slå inn også etter eit ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Demokratiets veivalg
@Geir Ole SætremyrEndringer og utsettelser av planer er kostbart. En kostnad utelukkende påført av de som vedtok utsettelse. Derfor ønsker H å ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse