Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
10 oktober 2024 10:49
Del på Facebook
Foto: Norges Bank / Nils S. Aasheim
Foto: Norges Bank / Nils S. Aasheim
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Ap og samferdselsministeren fortsetter å sløse vekk store beløp på galskapens prosjekt Møreaksen, sjølv om prosjektet er heilt ute av NTP.

Samferdselsministeren unnlater gong etter gong å svare på mine spørsmål, om korleis det er mulig å drive regulerings og planarbeidet i samband med Møreaksen, planar som kun gjelder i 10 år, når Møreaksen er fjerna heilt vekk frå NTP sin 12-års periode.

Annonse
Annonse

Dette betyr at ein «kastar pengar ut av vinduet» då arbeidet etter 10 år må gjerast på nytt. Og, sjølvsagt totalt vekkasta då Møreaksen aldri skal byggjast.

Dette er derimot heilt i tråd med dagens regjerings økonomiske politikk, der sløseri med offentlege midlar står sterkt, i staden for å prioritere vegvedlikehold og ta ned antall hardt skadde og døde i trafikken.

Dette statsbudsjettet og regjeringa sin NTP medfører fortsatt auka vedlikeholdsetterslep, som berre på fylkesvegene passerer no 100 milliard kr.

Annonse
Annonse

30–50 prosent av dei alvorlige ulykkene skuldast dårleg vedlikehold, vegbane og vegstandard.

Statens vegvesen og samferdselsministeren seier blankt nei til å bruke ei kr på andre vegprosjekt her i fylket, slik som til dømes Voldatunellen som er byggeklar og faktisk ligg i NTP.

I staden opplever vi èin særdeles svak samferdselsminister som ikkje maktar å styre Statens vegvesen region midt til å stoppe pengesløseriet på Møreaksen.

Det er åpenbart at det som skal til for å stappe Møreaksen prosjektet langt ned i søppelkassa, og samtidig instruere Statens vegvesen til å gjøre det dei skal, er eit stort og sterkt FrP etter Stortingsvalget neste haust.

Tar gjerne over samferdselsministerposten, og det fyrste som skal skje er å prioritere dei verkelege viktige vegane her i fylket og i resten av landet, og skrote Møreaksen ein gong for alle.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 16 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har fått med meg alt, også at du konstruerer di eiga kuvøse for å dyrke agendaen din.Ja, eg har ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu har ennå ikke fått med deg at jeg diskuterer KS2-rapporten, og utsagnene fra den? Referansegrunnlaget er like usikkert i KS2-rapporten ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDersom du har følgt med I timen har eg sitert frå dokumentet som SVV presenterte i oppstartsmøtet med skisse til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrHvis det er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene fra SVV, så gjelder jo det samme også for KS2-rapporten. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøKS2 rapporten uttaler eksplisitt at der er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene frå SVV som ligg til grunn ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu tar fullstendig feil. Møreaksen i sin nåværende form er svært meningsfull. Derfor vil Høyre gjeninnføre E39 Vik-Molde i NTP. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse