Annonse
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
10 oktober 2024 10:49
Del på Facebook
Foto: Norges Bank / Nils S. Aasheim
Foto: Norges Bank / Nils S. Aasheim
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Ap og samferdselsministeren fortsetter å sløse vekk store beløp på galskapens prosjekt Møreaksen, sjølv om prosjektet er heilt ute av NTP.

Samferdselsministeren unnlater gong etter gong å svare på mine spørsmål, om korleis det er mulig å drive regulerings og planarbeidet i samband med Møreaksen, planar som kun gjelder i 10 år, når Møreaksen er fjerna heilt vekk frå NTP sin 12-års periode.

Annonse
Annonse

Dette betyr at ein «kastar pengar ut av vinduet» då arbeidet etter 10 år må gjerast på nytt. Og, sjølvsagt totalt vekkasta då Møreaksen aldri skal byggjast.

Dette er derimot heilt i tråd med dagens regjerings økonomiske politikk, der sløseri med offentlege midlar står sterkt, i staden for å prioritere vegvedlikehold og ta ned antall hardt skadde og døde i trafikken.

Dette statsbudsjettet og regjeringa sin NTP medfører fortsatt auka vedlikeholdsetterslep, som berre på fylkesvegene passerer no 100 milliard kr.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

30–50 prosent av dei alvorlige ulykkene skuldast dårleg vedlikehold, vegbane og vegstandard.

Statens vegvesen og samferdselsministeren seier blankt nei til å bruke ei kr på andre vegprosjekt her i fylket, slik som til dømes Voldatunellen som er byggeklar og faktisk ligg i NTP.

I staden opplever vi èin særdeles svak samferdselsminister som ikkje maktar å styre Statens vegvesen region midt til å stoppe pengesløseriet på Møreaksen.

Det er åpenbart at det som skal til for å stappe Møreaksen prosjektet langt ned i søppelkassa, og samtidig instruere Statens vegvesen til å gjøre det dei skal, er eit stort og sterkt FrP etter Stortingsvalget neste haust.

Tar gjerne over samferdselsministerposten, og det fyrste som skal skje er å prioritere dei verkelege viktige vegane her i fylket og i resten av landet, og skrote Møreaksen ein gong for alle.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 8 timer siden Fjern flaskehalsene!
@Terje SundsbøEr det krigen i Ukraina som er årsaka til at Vik til Molde og Breivika til Ørskogfjellet vart lagt I ...
Terje Sundsbø 10 timer siden Fjern flaskehalsene!
De som ikke tror på Møreaksen må i hvert fall starte å tro på at fergeleiet flyttes vekk fra Molde ...
Terje Sundsbø 10 timer siden Fjern flaskehalsene!
@Geir M PunnerudDu uttaler deg for mindretallet.Møreaksen er raskeste vei for flertallet som krysser Romsdalsfjorden på E39. Bare 40% av de som ...
Geir M Punnerud 12 timer siden Fjern flaskehalsene!
Raskeste vei? Lite trolig.  Omvei blir det for dem som IKKE skal til Molde. Og dyrere.
Terje Sundsbø 16 timer siden Fjern flaskehalsene!
Her er et sitat fra en kommentar på RBNett:Bjørn HaukebøFergefri E39 vil være en gamechanger for vår region. Det å ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse