Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
25 august 2021 14:14
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Fremskrittspartiets Frank Sve, Geir Stenseth og Anne Marie Fiksdal med fremlegg til fylkesutvalget 30. august – med krav om ny behandling av Nasjonal transportplan gjeldende ferjefri E39.

– Vi ber om at det blir satt på saklista til fylkesutvalgsmøtet den 30/8-2021 sak ang skandalen som TK har avslørt ang underslag av opplysning og rapport som syner at Romsdalsaksen kan byggjast ca 10 milliard kr billigare enn Møreaksen.

– Både innbyggjarane, Fylkestinget og Stortinget er ført bak lyset og lurt til å behandle Nasjonal transportplan med feilaktig og grovt mangelfull informasjon om alternativa for kryssing av Romsdalsfjorden.

– Det er store protestar i fylket frå alle hold ang det som har kome fram, og kravet frå innbyggjarane i fylket er svært tydeleg i saka ikring kryssing av Romsdalsfjorden, og vi som folkevalgte for fylket må ta ansvar til å sette søkelyset på saka.

– Det er no på sin plass at fylkesutvalget på vegne av fylkestinget i Møre og Romsdal gjer følgjande vedtak som vert sendt til regjering ved statsminister, samferdselsminister, Stortinget samt til Riksrevisjonen.

Framlegg til vedtak i fylkesutvalget:

Møre og Romsdal fylkeskommune viser til avsløringane som Tidens krav har kome med ang manglande framlegging og underslag av alternativ for kryssing av Romsdalsfjorden ved alternativet Romsdalsaksen, som tyder på at dette alternativet er ca 10 milliard kr billigare enn Møreaksen.

Det Norske samfunnet er bygd opp med tillit og openheit som grunnlag, og vi kan ikkje finne oss i at vesentleg og relevant informasjon ikkje vert tillagt Fylkesting og Stortinget i ei så viktig sak ang behandling av Nasjonal transportplan.

Avsløringane om hemmelighold av svært relevante og avgjerande opplysningar ikring alternativet Romsdalsaksen, medfører at heile behandlinga av Nasjonal Transportplan på dette området er blitt til på ein ulovleg og urettvis måte, som må føre til betydelige konsekvensar for saka.

Møre og Romsdal fylkeskommune krever:

  • At regjering og Stortinget sørger for ny likeverdig, og fullverdig utgreiing av Romsdalsaksen vert gjennomført, også med nyaste flytebruteknologi med opningssluser, og at ny behandling av ferjefri kryssing av Romsdalsfjorden blir gjennomført i Stortinget.
  • I påvente av ny behandling av NTP på området ferjefri kryssing av Romsdalsfjorden med ny utgreiing av Romsdalsaksen, blir alt planarbeidet med Møreaksen stoppa med umiddelbar verknad.
  • Møre og Romsdal fylke krev ekstern gransking av skandalen ikring Romsdalsaksen og krev at både Riksrevisjonen og kontroll og konstitusjonskomiteen på Stortinget gjennomfører gransking med eventuell open høyring i saka.
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Lama Vik · 2 år siden
    Sluse? Her er det vel snakk om å rekne på kva undersjøisk tunnell ("livsfarleg og bratte” i følge Sve) kostar? Det skulle vere fort gjort.
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Espen Heitmann · 2 år siden
      @Lama Vik Flaut Vik, det er tydelig at du ikke forstår (eller vil forstå) hva dette dreier seg om
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 2 år siden
    Og noen krever svar fra Frank Sve: 

    https://ksu.no/artikler/leserinnlegg/109489-frank-sve-og-riksrevisjonen-20210824

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 14 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje Sundsbø""Mener du at motstanden mot Møreaksen skyldes at Stortinget ikke følger opp prosjektene i NTP? Om man kjemper mot bevilgninger ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrMotstanden mot Møreaksen spriker i alle retninger. Frp og SV har totalt ulike grunner, og har ingen felles plattform for ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at uten Møreaksen så er fergeavløsning til Otrøya og Gossen et fylkeskommunalt ansvar. Men det ingen av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøKorrekt.Uten Møreaksen vil eventuell frgeavkøysing bli eit fylkeskommunalt ansvar.Og, ein fylkeskommune uten økonomisk ryggrad til å gjennomføre dette etter den ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNei, hovedargumentet for Møreaksen er ikke fergefritt til Otrøya og Gossen. I dette innlegget fra Rasmussen viser han til at ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse