Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
26 juni 2019 12:40
Del på Facebook
Gripruta, Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Terje Holm
Gripruta, Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Terje Holm
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund i dag:

  • Devoldholmen: Bona Sea
  • Nordmørskaien: Eidsvaag Pioner
  • Vågekaia: Oljevern 01, Hanne Marie, Ideal
  • Storkaia: Capella C, Kongeskipet Norge
  • Mørekaia: Hjelm Waage, Angvik
  • Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp, Hagbart Waage
  • Likvoren: Erik Bye
  • Vestbase: Island Crusader, Skandi Vega, Sea Cargo Express, Troms Arcturus, Far Superior
  • Heinsa/Stranda Prolog: Godfisken, Taupo
  • Aibel: Glutra, Tingvoll, Aurland
  • Lerøy Hydrotech: Lovart Lumpus, Hermon
  • Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Atlantic Sea, Sørdyrøy, Nidaros 2
  • Marthinussen(Steinar Haltbakk): Grip Tank
  • Hjelkremkaia: Bjugna, Braken
  • Husøya/Veidekke: Torvang

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 16 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 18 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse