Annonse
KSU – Vipps – desktop
Redaksjonen
Artikkel
Redaksjonen
27 mai 2021 11:43
Del på Facebook
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Fiskebåt rosar fiskeriministeren for å stille opp for fiskarane i samband med fastsetting av makrellkvota. - Makrellkvota på 35 prosent samsvarar godt med makrellen si tilhøyring i sona, og innspela som Fiskebåt og Fiskarlaget har gitt til fiskeriministeren, seier Audun Maråk, adm.dir. i Fiskebåt.

Nærings- og fiskeridepartementet har i dag fastsett ei nasjonal makrellkvote i 2021 på 298 299 tonn. Norge må sjølv fastsette eigen makrellkvote på grunn av manglande kyststatsavtale for makrell.

- Fiskeriministeren si avgjerd er i tråd med tilrådinga frå Fiskebåt/Fiskarlaget og makrellen si tilhørigheit i norsk farvatn. Ingen kan difor klandre Norge for å fastsette ein andel på 35 prosent, seier Maråk.

Sender brexit-rekninga til norske fiskarar

Maråk presiserer at det er bra at Norge svarar opp på det han karakteriserer som ei uakseptabel framferd frå Storbritannia.

- Vi opplever at Storbritannia forsøker å sende brexit-rekninga til Norge og norske fiskarar, noko vi sjølvsagt ikkje kan godta. Difor er det både bra og viktig at fiskeriministeren er tydeleg i dette spørsmålet, seier Maråk.

Viktig med avklaring

Eit uttak på 35 prosent eller ei nasjonal makrellkvote i 2021 på 298 299 tonn, samsvarar godt med makrellen si tilhøyrigheit i sona. Ingen kan difor klandre Norge for å oppretthalde dette uttaket, ifølgje Maråk.

- Det er viktig med ei avklaring no slik at både flåte og industri kan planlegge fisket og produksjonen, seier han.

Fisket vil truleg starte tidlegare enn det som har vore vanleg dei siste åra.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 17 timer siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse