Litt kontraster i havnebildet med den historiske Hjelkrembrygga foran til venstre og den topp moderne havbruksbåten «Gåsa Jarl» ved kai på Devoldholmen. Sammen med det nye administrasjonsbygget til Lerøy, representer dette en offensiv satsing innen vekstområdet Havrommet. «Gåsø Jarl» er designet og utviklet av Møre Maritime i Kristiansund, som er ledende på båter til havbruksnæringen.
Parti fra havna i januar
- Detaljer

Laster kommentar…
Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
Bli den første til å kommentere.

Populære emner
Innlogging
Siste artikler
Siste kommentarer
Bernt Øien
15 dager siden
Batteribløff? – Beklager Orkland, det kommer ingen batterifabrikk med 2500 arbeidsplasser.
Meget bra refleksjon
Lama Vik
1 måneder siden
Aksekamper i valgkampen
Kva meiner du her, Hofset? "Frykten er at SVV fortsatt forsøker å skjule sannheten når den lovpålagte KS2-kontrollen gjennomføres ved avslutning ...
Lama Vik
1 måneder siden
Mulighetenes akse – Romsdalsaksen!
Kva med eit kompromiss, Hofset? Vi bygger Møreaksen konvensjonelt, og så blir Langfjordsambandet pilot for senketunnell? Då er vi kvitt ...
jon ingar eik
1 måneder siden
Ei fylkeskommune i «sus og i dus»
Begynn med og flytte ut den politiske kameraderi bedriften Statens Veivesen ut i fra Molde, kanskje helt ut av Fylket, ...
Terje Sundsbø
1 måneder siden
Hemmelighold og bortforklaringer fra SVV
@Rolf Erik PedersenMed gratis ferger vil fergeavløsningsmidlene for Møreaksen øke, og bompengene minke.En rabattert billett på ferga mellom Molde og Vestnes koster ...
Rolf Erik Pedersen
1 måneder siden
Hemmelighold og bortforklaringer fra SVV
@Terje SundsbøTror vi må forholde oss til realiteten at Møreaksen, og Tautratunellen vil bli alt for dyr å bruke.Må nok ...
Mest kommentert
- 1 Fergefri E39 – er oppgaven forstått? 120
- 2 Kunnskapsløse Frank Sve 85
- 3 Møreaksen, raskast for kven? 74
- 4 Norge går med dundrande underskot, Erna! 67
- 5 Når vil Molde stoppe Møreaksen? 47
- 6 Kryssing av Romsdalsfjorden – «Har du forstått oppgava?» 38
- 7 Møreaksen: Hvem kan man stole på? 37
- 8 Nye 100 år med fogderistrid 35
- 9 Når Hofseth kommenterer Møreaksen – II 32
- 10 Juks, maktmisbruk og korrupsjon 30
- 11 Når skal Møreaksen bygges? 29
- 12 Reiseliv og regiontilhørighet – 10 gode grunner til å forbli i Møre og Romsdal 28
- 13 Vi må nå lengst mogeleg med samferdslepengane 27
- 14 Møreaksen bør prioriteres først på fergefri E39 27
- 15 E39 gjennom Møre og Romsdal 24
- 16 Det skal være et fødetilbud i Kristiansund 22
- 17 Sylvi Listhaug tramper i eget minefelt 21
- 18 Romsdalsaksen sparer fylket 21