fbpx
Annonse
Annonse
NTB
Tema
NTB
19 mai 2020 19:30
FELLESTREKK: Geir A. Mo mener NLF og KNA deler synspunkter i svært mange saker, som trafikksikkerhet, behovet for gode og trygge veier, mer utbygging av veier og motstand mot bompenger. Foto: NLF
FELLESTREKK: Geir A. Mo mener NLF og KNA deler synspunkter i svært mange saker, som trafikksikkerhet, behovet for gode og trygge veier, mer utbygging av veier og motstand mot bompenger. Foto: NLF

Geir A. Mo, administrerende direktør i Norges Lastebileier-Forbund (NLF), er ny styreleder for Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).

Han avløser Finn Eirik Eilertsen, som har vært i rollen siden 2014.

– Å lede hovedstyret i KNA passer ypperlig sammen med mitt tillitsverv i OFV, Opplysningsrådet for Vegtrafikken, og mitt daglige virke som direktør i NLF. Det viser at NLF har et bredt engasjement. En fellesnevner for KNA, NLF og OFV er at de jobber for trafikksikre veier rundt omkring i Norge, og jeg er overbevist om at dette vil gi synergi, sier Geir A. Mo i en pressemelding.

Logg inn for å kommentere.
Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

KOMMENTARARKIV FRA TIDLIGERE KOMMENTARSYSTEM. KOMMENTARER LAGT TIL HER, BLIR ALDRI SYNLIGE. BRUK AKTIVT KOMMENTARSYSTEM OVER

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
Årbok - Freiøya Historielag
Annonse

Hva skjer?

Under finner du en oversikt over arrangement i Kristiansund og omegn. Det er gratis å legge til oppføring i kalenderen.

Trykk her for å legge til arrangement

Trykk her for kalender i litt større format og tilknyttede artikler og annonserte arrangementer.

Annonse

Våre utvalgte