Annonse
KSU – Vipps – desktop
NTB
Tema
NTB
19 mai 2020 19:30
Del på Facebook
FELLESTREKK: Geir A. Mo mener NLF og KNA deler synspunkter i svært mange saker, som trafikksikkerhet, behovet for gode og trygge veier, mer utbygging av veier og motstand mot bompenger. Foto: NLF
FELLESTREKK: Geir A. Mo mener NLF og KNA deler synspunkter i svært mange saker, som trafikksikkerhet, behovet for gode og trygge veier, mer utbygging av veier og motstand mot bompenger. Foto: NLF

Geir A. Mo, administrerende direktør i Norges Lastebileier-Forbund (NLF), er ny styreleder for Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).

Han avløser Finn Eirik Eilertsen, som har vært i rollen siden 2014.

– Å lede hovedstyret i KNA passer ypperlig sammen med mitt tillitsverv i OFV, Opplysningsrådet for Vegtrafikken, og mitt daglige virke som direktør i NLF. Det viser at NLF har et bredt engasjement. En fellesnevner for KNA, NLF og OFV er at de jobber for trafikksikre veier rundt omkring i Norge, og jeg er overbevist om at dette vil gi synergi, sier Geir A. Mo i en pressemelding.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse