Annonse
KSU – Vipps – desktop
Kurt Helge Røsand
Artikkel
Kurt Helge Røsand
14 juni 2019 08:33
Del på Facebook
Gripruta, Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Terje Holm
Gripruta, Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Terje Holm
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund i dag:

  • Storkaia: Gåsø Jarl
  • Mørekaia: Angvik
  • Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp, Hagbart Waage
  • Likvoren: Erik Bye
  • Vestbase: North Sea Atlantic, Stril Poseidon, Deep Arctic, Ocean Art, BBC Hudson, Torsborg
  • Heinsa/Stranda Prolog Godfisken, Deck Hauler
  • Aibel: Glutra, Tingvoll, Aurland
  • Lerøy Hydrotech: Lerow Star
  • Carl Stahl/Backer: Lautus, Laugar
  • Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Atlantic Sea, Bulk Trans
  • Hjelkremkaia: Bjugna, Braken

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse