Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
14 august 2019 00:01
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai på ytre Nordmøre i dag:

  • Kullkrana:
  • Ro-Ro Rampen: Tronds Lift 6, Sea Cargo Express
  • Devoldholmen: 
  • Nordmørskaien: 
  • Vågekaia: Tingvoll
  • Storkaia: Saeborg, Ro Fjell
  • Mørekaia: Angvik, Hjelm Waage
  • Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp, Hagbart Waage
  • Elmarin: Ideal
  • Likvoren: Erik Bye
  • Nordlandskaia:
  • Vestbase: Peak Bergen, North Sea Atlantic, Hannah Kristina, Greenbarge 2, Torsborg, Ocean Art, Siem Pride
  • Sterkoder:
  • Heinsa/Stranda Prolog: Deck Hauler
  • Aibel: Glutra, Aurland
  • Lerøy Hydrotech: 
  • Nordmøre Fiskeindustri Averøy:
  • GC Rieber Oil – Alnæs:
  • Carl Stahl/Backer:
  • Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Nidaros, Flaks, Hydro Pioner
  • Marthinussen(Steinar Haltbakk): Grip Tank
  • Hjelkremkaia: Bjugna, Braken
  • Atlantic Bunkers:
  • Husøya/Veidekke:
  • Vigor/Meyer:
  • Skretting Averøy: Wilson Thames, Wilson Weser
  • Vestbase kai Averøy:
  • Kristiansund Base (Averøy): Amalie
  • Gunnar Holt – Averøy:
  • Høgset-Terminalen:
  • Tingvoll –Arnvika Einseth:
  • Tjeldbergodden: Rystraum
  • Vikan Smøla: Fiskebank 1
  • Nerdvika Smøla:
  • Bremsnesfjorden / Freifjorden / Årsundfjorden / Dalasundet / Talgsjøen / Halsafjorden / Hemnefjorden: Nordic Sira
  • Aure Almenningskai:
  • Dyrnesvågen: Brattvær, Dyrnesvåg, Sørbøen, Aure
  • Averøy Industripark (Biowood): Regalia

For live kart se Havn og vær.

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse