Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
15 oktober 2019 00:01
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund og på ytre Nordmøre:

Kullkrana:   
Ro-Ro Rampen:  
Devoldholmen: Mar Sol
Nordmørskaien:  
Vågekaia:  
Storkaia: Ocean Response
Mørekaia: Angvik, Hjelm Waage
Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp
Elmarin:  
Likvoren: Erik Bye
Nordlandskaia:  
Vestbase: Peak Bilbao, Sjoborg, North Cruys, Siem Pride, Havila Clipper
Sterkoder:  
Heinsa/Stranda Prolog:  
Aibel: Glutra
Lerøy Hydrotech: Lovart Lumpus
Nordmøre Fiskeindustri Averøy:  
GC Rieber Oil – Alnæs:  
Carl Stahl/Backer:  
Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Polarhav, Sørbøen, Sunnfjord
Marthinussen (Steinar Haltbakk): Grip Tank, Grip Solar
Hjelkremkaia: Bjugna, Braken
Atlantic Bunkers:  
Husøya/Veidekke: Falknes
Vigor/Meyer: Halsvik 1
Skretting Averøy: Wilson Thames, Eidsvaag Pioner, Eidsvaag Polaris
Vestbase kai Averøy: Safe Zephyrys
Kristiansund Base (Averøy):  
Gunnar Holt – Averøy:  
Høgset-Terminalen:  
Tingvoll – Arnvika Einseth:  
Tjeldbergodden:  
Vikan Smøla: Fiskebank 1
Nerdvika Smøla:  
Aure Almenningskai:  
Dyrnesvågen: Aure
Averøy Industripark (Biowood): Regalia

For live kart se Havn og vær.

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Terje Sundsbø 2 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at uten Møreaksen så er fergeavløsning til Otrøya og Gossen et fylkeskommunalt ansvar. Men det ingen av ...
Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøKorrekt.Uten Møreaksen vil eventuell frgeavkøysing bli eit fylkeskommunalt ansvar.Og, ein fylkeskommune uten økonomisk ryggrad til å gjennomføre dette etter den ...
Terje Sundsbø 6 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNei, hovedargumentet for Møreaksen er ikke fergefritt til Otrøya og Gossen. I dette innlegget fra Rasmussen viser han til at ...
Geir Ole Sætremyr 18 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøDet som er hovedargumentet frå di side er at Otrøya og Gosssen skal få fastlandssamband. Og det kan bare skje ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrDu sier at premisset for fergefri E39 er at det først og fremst skal legge til rette for fergeavløsning for ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse