Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
NTB
Tema
NTB
30 mars 2021 19:30
Del på Facebook
LADEHYBRID: Det startet med at man kunne abonnere på ladehybridversjonen av XC40, i dag er flere av de andre Volvo-modellene også en del av Care by Volvo. Foto: Morten Abrahamsen / NTB
LADEHYBRID: Det startet med at man kunne abonnere på ladehybridversjonen av XC40, i dag er flere av de andre Volvo-modellene også en del av Care by Volvo. Foto: Morten Abrahamsen / NTB

For et drøyt år siden lanserte Volvo abonnementstjenesten Care by Volvo i Norge, etter at de hadde hatt en prøveordning de to foregående årene.

I utgangspunktet gjaldt abonnementet kun en utgave av XC40-modellen, som senere har blitt utvidet til flere Volvo-modeller.

Volvos erfaring er at de når nye kundegrupper med abonnementskonseptet. I løpet av året ordningen har vært fullt operativ, har de fått 500 bilabonnementkunder her i landet. 85 prosent av dem har kommet fra andre merker, forteller selskapet i en pressemelding. Abonnementskundene er i snitt 11 år yngre enn dem som kjøper eller leaser en ny Volvo.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse