Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
NTB
Artikkel
NTB
03 mars 2024 13:03
Del på Facebook
SAS-flyet som frakter kong Harald hjem fra Malaysia, er det mest fulgte flyet på Flightradar24 søndag morgen. Foto: Skjermbilde/Flightradar24 / NTB
SAS-flyet som frakter kong Harald hjem fra Malaysia, er det mest fulgte flyet på Flightradar24 søndag morgen. Foto: Skjermbilde/Flightradar24 / NTB

Flyet med kong Harald om bord er på vei hjem til Norge. Tusenvis av personer følger flyrutens ferd på overvåkingstjenesten Flightradar24.

Flightradar er en global oversikt som viser alle luftfartøy til en hver tid i sanntid over hele verden. Der står alle detaljer, som for eksempel ventet ankomsttid og lignende.

Ved 9-tiden var det rundt 7000 personer som fulgte flyruten, som man kan se live på et kart på overvåkingstjenesten.

Det er ingen andre flyruter i verden som søndag morgen blir fulgt av flere.

Kongens fly tok av fra Langkawi like etter klokken 6 norsk tid søndag morgen.

(©NTB)

Annonse
Annonse

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse