Nordic Light Events AS har inngått en ny sponsoravtale med Tidens Krav til en verdi på 100 000 kr i året over to år.
– Nordic Light er et av de mest spennende kulturarrangementene vi har i vår region og noe vi som lokalavis for Kristiansund og Nordmøre er stolte av å kunne støtte opp under, sier salgsdirektør Catrine Bruvoll i Tidens Krav. Avisen har 40.000 lesere hver dag, fordelt på papir, nett og mobil.
Nordic Light Events AS og Tidens Krav har inngått en avtale om sponsorat på diamantnivå. Avtalen løper over to år og gir Nordic Light annonsering tilsvarende 100 000 kr i året.
– Vi er veldig glade for denne muligheten til samarbeid, og det betyr mye for oss å ha med oss Nordmøres største mediehus på laget. Fotofestivalen er helt avhengig av sponsorsamarbeid med næringslivet for å kunne drives videre, sier festivalsjef Ingunn Strand i Nordic Light.
Som diamantsponsor får Tidens Krav til gjengjeld blant annet utstrakt markedsprofilering og adgang til ulike festivalarrangement.