Annonse
KSU – Vipps – desktop
Kurt Helge Røsand
Artikkel
Kurt Helge Røsand
06 juli 2019 06:05
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund:

  • Nordmørskaien: Tingvoll
  • Vågekaia: Oljevern 01, Ona
  • Storkaia: Capella C, Siem Pride, Skandi Iceman, Ov Ryvingen, Roald Amundsen
  • Mørekaia: Hjelm Waage, Angvik
  • Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp, Hagbart Waage
  • Likvoren: Erik Bye
  • Vestbase: Deo Volente, Far Superior, Hannah Kristina, Bergen Viking, Amalie, Troms Arcturus, Maria Theresa, Fjordstraum, Skandi Vega, Oceanic, North Sea Giant, Pioneer Knutsen, Siem Ruby, Zea Falcon
  • Heinsa/Stranda Prolog: Godfisken, Deck Hauler
  • Aibel: Glutra, Aurland
  • Lerøy Hydrotech: Lerow Star, Aquafisk SR
  • Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Atlantic Sea, Sørdyrøy, Sørbøen
  • Marthinussen(Steinar Haltbakk): Grip Tank, Haltbakk Bergen
  • Hjelkremkaia: Bjugna, Braken

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 4 timer siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse