Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
NTB
Tema
NTB
15 mai 2019 19:30
Del på Facebook
KUNDETILFREDSHET: Volvo går til topps på Norsk Kundebarometer, som i fjor. FOTO: Vegard Wivestad Grøtt / NTB scanpix
KUNDETILFREDSHET: Volvo går til topps på Norsk Kundebarometer, som i fjor. FOTO: Vegard Wivestad Grøtt / NTB scanpix

Som i fjor gikk Volvo til topps på Norsk Kundebarometer, uansett bransje.

Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. I undersøkelsen får respondentene muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. 6078 forbrukere deltok i årets undersøkelse, og respondentene ga 15.805 bedriftsvurderinger.

– At vi klarer dette to år på rad, er utrolig sterkt. Dette hadde ikke vært mulig uten et forhandlernettverk som tror på vår strategi og gir alt de har for at Volvo-kunden får en best mulig opplevelse, sier Øystein Herland, administrerende direktør i Volvo Car Norway AS, i en pressemelding.

Volvo ble for øvrig fulgt av nok en bilorganisasjon, Toyota Norge som kapret andreplassen, mens Flytoget kom på tredje.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse