Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
14 oktober 2021 13:50
Del på Facebook
Illustrasjon: Statens vegvesen
Illustrasjon: Statens vegvesen
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

– Kutt i klimautslipp er aldeles greinalaust å påstå frå Sp og Ap, når ein samtidig ynskjer å bygge Norges mest forrureinande vegprosjekt Møreaksen, skriver Frank Sve i en e-post.

– Eg har i dag fremma dette spørsmålet til Samferdselsministeren, skriver Sve.

Spørsmål til Samferdselsministeren:

Det blir hevda frå Sp og Ap politikarar i Møre og Romsdal, at fylket må kutte betydeleg i C02 utslipp og dei har vedteke at fylket skal bli miljøfylke nr 1.

Samtidig vil politikarar frå desse partia også bygge ny E-39 med Møreaksen, snart 400 m under Romsdalsfjorden og kilometervis med tunell, mesteparten eit løps.

Utsleppa blir formidable med ny verdensrekord i undersjøisk tunell ved eventuell realisering av Møreaksen.

Korleis kan statsråden forklare at Møre og Romsdal skal kunne bli miljøfylke nr 1 ved å bygge Møreaksen?

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Hans-Peter Kaaresen · 2 år siden
    Dette er helt klart siste spikeren i kista for Møreaksen.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Øyvind Hoksnes · 2 år siden
    Å sjå denne seansen minner om Harald som gjør ting han ikke kan 😃
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Lama Vik · 2 år siden
    Reknar med at miljøpartiet FRP også ønsker å stoppe miljøverstingene Hafast, Hordfast, Borgundfjordtunnellen også. Frank har verkeleg snudd i miljøsaka og angrar djupt på at han kjempa for Nordøyvegen til 5 mrd. Eller er det berre i Romsdalsfjorden at tunnell er dårleg miljømessig?
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Martin Hauger · 2 år siden
    Glimrende  👋 like greit å gå rett på sak med ein gang!Terningkast 10!

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrMener du at ÅDT som SVV opererer med er feil? Blir det ikke behov for å utvide Ålesundstunnelene?På Sunnmøre vil ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrTror du det blir enda en KS2-analyse for trinn 1 på Møreaksen? Hvorfor?Lureriet er å forsøke å fremstille det som ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøKorlebis vi bompengeproposisjonen sjå ut, og evt ny KS2?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøOppslaget er knytt til konsekvensen av auka ÅDT i Ålesundstunellane. Og det er SVV som har gitt analysen.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse