Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Over seks av ti TV-seere valgte NRK på valgkvelden. Totalt var markedsandelen til NRK på 64 prosent på sin valgsending.
– Valgnatt på NRK1 fikk sterke seertall gjennom hele kvelden. Vi viet mer sendetid enn noen gang tidligere til spenning og resultater fra hele landet, og vi er særlig fornøyde med den sterke markedsandelen på hele 64 prosent, sier Laurie MacGregor, prosjektleder for valget på NRK til Kampanje.
I snitt fulgte 401.000 hele sendingen, og seertoppen ble nådd kl. 21.53 med 674.000 seere.
Alt stoff som leveres til KSU.NO evalueres av redaksjonen som forbeholder seg retten til å forkorte innsendt tekst. Leser- og debatt-innlegg honoreres ikke. KSU.NO har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider det lenkes til. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Kopiering av materiale fra KSU.NO for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale. Redaksjonelt arbeid, tilrettelegging, drift og videreutvikling utføres av NettStudio AS.
Liker du KSU.NO? Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle! Vipps valgfritt beløp til 614043 Tusen takk!