Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Redaksjonen
Artikkel
15 november 2019 00:01
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund og på ytre Nordmøre:

Kullkrana:   
Ro-Ro Rampen:  
Devoldholmen:  
Nordmørskaien: Eidsvaag Pioner
Vågekaia:  
Storkaia: Gåsø Freyja, Bulk Carrier
Mørekaia: Angvik, Hjelm Waage
Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp
Elmarin:  
Likvoren: Erik Bye
Nordlandskaia:  
Vestbase: Linda C, Siem Pride, North Cruys, Kilstraum, Bergen Viking, Viking Queen
Sterkoder:  
Heinsa/Stranda Prolog:  
Aibel: Glutra, Sunnfjord
Lerøy Hydrotech: Lovart Lumpus
Nordmøre Fiskeindustri Averøy:  
GC Rieber Oil – Alnæs:  
Carl Stahl/Backer: Hedda
Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Bulk Trader, Harhaug 1, Bulk Trans
Marthinussen (Steinar Haltbakk):  
Hjelkremkaia: Bjugna, Braken
Atlantic Bunkers:  
Husøya/Veidekke:  
Vigor/Meyer:  
Skretting Averøy:  
Vestbase kai Averøy: Safe Zephyrus
Kristiansund Base (Averøy):  
Gunnar Holt – Averøy:  
Høgset-Terminalen:  
Tingvoll – Arnvika Einseth:  
Tjeldbergodden:  
Vikan Smøla: Fiskebank 1, Kristian With
Nerdvika Smøla:  
Aure Almenningskai:  
Dyrnesvågen:  
Averøy Industripark (Biowood): Regalia, Safe Boreas

For live kart se Havn og vær.

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 30 minutter siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 4 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 9 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse