Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
19 mars 2019 21:27
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Svaret på det må vere eit rungande NEI!

«Dei andre partia utanom FrP, må snart forstå at nok er nok av denne iveren til å teppelegge vårt område med bompengar».

I Ålesund planlegg ein å gå aldeles «bananas» med bompengar, som skal finansiere store delar av ein gigantbypakke på heile 6,7 milliard kr. Ja, du høyrde rett, «6,7 milliard kroner». Trudde eg skulle dette av stolen, når eg såg dette, med historien der Ålesund fekk nei frå regjeringa til bypakke på 4,3 milliard kr, ja til ny plan på 3 og no kjem altså dette?

Dyr bypakke er planlagt med haugevis av bompengar også i Molde og Kristiansund, og dertil bomengesnitt i andre prosjekt inn mot byane. Bompengar blir planlagt både over fjell og gjennom bygd, heilt utan å fatte kva negative konsekvensar dette kan få.

Eg tru jammen det er nokon som har gløymt at politikarane skal gjere folk flest sitt liv bedre, ikkje frarøve pengane frå folket gjennom bompengar på bompengar heilt utan magemål. Statens vegvesen er flinke retorikarar, og legg gjerne fram «glansbilder» av såkalla «låge» takstar i bompengeprosjekt.

Realiteten er at slår ein ihop bompengeplanane frå til dømes Ålesund til Molde vidare gjennom fylket mot Trøndelag, blir dette høgdramatisk for lommeboka for folk flest og næringslivet. Det ser dessverre ut til at alle vegprosjekt skal løysast gjennom bompengar i hopetall. FrP kjempar, og kjem til å kjempe kvar ein einaste dag imot dette. Vi kjem til å bruke alle våre muligheiter til å bekjempe «bompengehysteriet» her i fylket.

Bompengar på fjordkryssingsprosjekt med måte, kan aksepterast. Alternativet er bompengar til evig tid gjennom ferjebiletten som aukar og aukar. Derimot vert det ikkje aktuelt å sjå på, at bompengar «esar ut» i bypakkar og andre vegsystem overalt her i fylket.

«Nok er nok, hald dokke vekk frå lommeboka til folk flest og næringslivet.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 1 dager siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse