Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva meiner egentlig Sp ang. Møreaksen, flytebruer og Romsdalsaksen?

Fyrstekandidat Kristin Sørheim er som vanleg klar på at flytebru og Romsdalsaksen skal utgreiast. Ho er både truverdig og er å stole på, men kva med dei to karane på 2 og 3 plass på Sp-lista?

Det er vide kjent at Geir Inge Lien og Jan Ove Tryggestad er solide fotsoldatar til Torgeir Dahl i det meste. Dei begge er ihuga Møreaksen tilhengarar, og spretter raskt opp og støttar Torgeir Dahl og miljøet ikring han i alle saker straks han seier «hopp».

Tryggestad som leiar av det såkalla Sunnmøre regionråd, har stort sett engasjert seg i alt anna enn Sunnmørssaker, og har vore ein meget sterk forkjempar for Møreaksen, og gong på gong grundig avvist alle mulige utgreiingar av flytebruer og Romsdalsaksen. Geir Inge Lien på same viser, ihuga Møreaksen tilhengar, og «diltar» etter Torgeir Dahl i Romsdal regionråd i alle saker, også dei Sp er imot. I tillegg er ordførar i Fræna fylkesleiar i Sp, og kva ho meiner om saka er mildt sagt uklart.

Dobbelt eller trippelkommunikasjon er Sp sitt varemerke, men kanskje dykk innbyggjarar burde få vite kva dei ulike partia eigentleg står for?

FrP ynskjer flytebru og Romsdalsaksen utgreid, samt styrka fergekapasitet over Romsdalsfjorden ved enda ei ferje på plass og styrka dag og natttilbod. Dette er tydeleg og klart forankra frå alle våre kandidatar. Slik det ser ut no, kan det bli eit solid fleirtal i det nye fylkestinget for dette, men då må Sp vere klokkeklar på kva dei eigentleg meiner om saka.

– Kven styrer i realiteten politikken i Sp; Sørheim, eller Lien/Tryggestad?

«Flytebru/Romsdalsaksen, ekstra ferjekapasitet, eller Møreaksen, det er spørsmålet».

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse