Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
02 juli 2019 20:50
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva meiner egentlig Sp ang. Møreaksen, flytebruer og Romsdalsaksen?

Fyrstekandidat Kristin Sørheim er som vanleg klar på at flytebru og Romsdalsaksen skal utgreiast. Ho er både truverdig og er å stole på, men kva med dei to karane på 2 og 3 plass på Sp-lista?

Det er vide kjent at Geir Inge Lien og Jan Ove Tryggestad er solide fotsoldatar til Torgeir Dahl i det meste. Dei begge er ihuga Møreaksen tilhengarar, og spretter raskt opp og støttar Torgeir Dahl og miljøet ikring han i alle saker straks han seier «hopp».

Tryggestad som leiar av det såkalla Sunnmøre regionråd, har stort sett engasjert seg i alt anna enn Sunnmørssaker, og har vore ein meget sterk forkjempar for Møreaksen, og gong på gong grundig avvist alle mulige utgreiingar av flytebruer og Romsdalsaksen. Geir Inge Lien på same viser, ihuga Møreaksen tilhengar, og «diltar» etter Torgeir Dahl i Romsdal regionråd i alle saker, også dei Sp er imot. I tillegg er ordførar i Fræna fylkesleiar i Sp, og kva ho meiner om saka er mildt sagt uklart.

Dobbelt eller trippelkommunikasjon er Sp sitt varemerke, men kanskje dykk innbyggjarar burde få vite kva dei ulike partia eigentleg står for?

FrP ynskjer flytebru og Romsdalsaksen utgreid, samt styrka fergekapasitet over Romsdalsfjorden ved enda ei ferje på plass og styrka dag og natttilbod. Dette er tydeleg og klart forankra frå alle våre kandidatar. Slik det ser ut no, kan det bli eit solid fleirtal i det nye fylkestinget for dette, men då må Sp vere klokkeklar på kva dei eigentleg meiner om saka.

– Kven styrer i realiteten politikken i Sp; Sørheim, eller Lien/Tryggestad?

«Flytebru/Romsdalsaksen, ekstra ferjekapasitet, eller Møreaksen, det er spørsmålet».

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Arne Almaas 3 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje Sundsbø Jeg ser at i siste klipp jeg la inn, så har ÅDT ganget seg opp. Men uansett så er tallene ...
Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøSVV har vore flink med å sette opp tidsakser mellom oppstart og opning av dei ulike delstrekningane.Du kan starte med ...
Terje Sundsbø 6 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrGodt nytt år.I tidligere kommentarer har jeg vist til lederen av transportkomiteen på Stortinget, som sier at Møreaksen skal bygges, ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Arne AlmaasKS2-rapporten er utarbeidet etter at Putin gikk inn i Ukraina. I tabellen du viser til er investeringskostnaden 13 milliarder. Hvorfor ...
Arne Almaas 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøVedlikeholds kostnadene er estimert fra KS2 tabell 10.2 side 54 som sier 2 milliarder over 15 år. Disse tallen var ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Arne AlmaasHvem som tolker til egen fordel er nok tydelig. Hvorfor går du ikke til kilden, dvs. Norske Shell sine framtidsplaner ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse