Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva meiner egentlig Sp ang. Møreaksen, flytebruer og Romsdalsaksen?

Fyrstekandidat Kristin Sørheim er som vanleg klar på at flytebru og Romsdalsaksen skal utgreiast. Ho er både truverdig og er å stole på, men kva med dei to karane på 2 og 3 plass på Sp-lista?

Det er vide kjent at Geir Inge Lien og Jan Ove Tryggestad er solide fotsoldatar til Torgeir Dahl i det meste. Dei begge er ihuga Møreaksen tilhengarar, og spretter raskt opp og støttar Torgeir Dahl og miljøet ikring han i alle saker straks han seier «hopp».

Tryggestad som leiar av det såkalla Sunnmøre regionråd, har stort sett engasjert seg i alt anna enn Sunnmørssaker, og har vore ein meget sterk forkjempar for Møreaksen, og gong på gong grundig avvist alle mulige utgreiingar av flytebruer og Romsdalsaksen. Geir Inge Lien på same viser, ihuga Møreaksen tilhengar, og «diltar» etter Torgeir Dahl i Romsdal regionråd i alle saker, også dei Sp er imot. I tillegg er ordførar i Fræna fylkesleiar i Sp, og kva ho meiner om saka er mildt sagt uklart.

Dobbelt eller trippelkommunikasjon er Sp sitt varemerke, men kanskje dykk innbyggjarar burde få vite kva dei ulike partia eigentleg står for?

FrP ynskjer flytebru og Romsdalsaksen utgreid, samt styrka fergekapasitet over Romsdalsfjorden ved enda ei ferje på plass og styrka dag og natttilbod. Dette er tydeleg og klart forankra frå alle våre kandidatar. Slik det ser ut no, kan det bli eit solid fleirtal i det nye fylkestinget for dette, men då må Sp vere klokkeklar på kva dei eigentleg meiner om saka.

– Kven styrer i realiteten politikken i Sp; Sørheim, eller Lien/Tryggestad?

«Flytebru/Romsdalsaksen, ekstra ferjekapasitet, eller Møreaksen, det er spørsmålet».

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til #614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøTallmaterialet viser enkelt og greitt, kaste gode kroner etter dårlige.Du kan også ta med Senterpartiet i denne form for unnamanøver. ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrFor det første: Siden investeringsmidler er den knappe faktoren, må en ta hensyn til både netto samfunnsnytte og investeringskostnadene, dvs. ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøVi kan godt bruke samfunnsnytte pr investert kron, men bare i kombinasjon med samfunnsnytte i kroner. Det er trass alt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrNår investeringsmidler er den knappe faktoren, så må en foreta rangering pr. knapp faktor. Eksempelvis netto samfunnsnytte pr. investert krone. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg veit ikkje kva gjenståande spørsmål du ikkje har fått svar på.Dersom det gjel sparte CO2 utslepp frå ferga til ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøKva er feil I mi analyse?Eg har dokumentert det KS2 rapporten sei om namfunnsnytten er i kroner. KS2 snakkar ikkje ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse