Et historisk bygg må vike plass for en ny brannstasjon. Gomalandet skole ble bygd i 1916 og var skolebygg for elever fra Gomalandet frem til 1991. De ble da flyttet til tidligere Røsslyngveien spesialskole, som overtok navnet fra gamle Gomalandet skole. Dette er kanskje et av de siste bildene før den historiske bygningen blir revet.
Riving av gamle Gomalandet skole
- Detaljer

Laster kommentar…
Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
Bli den første til å kommentere.

Populære emner
Innlogging
Siste artikler
Siste kommentarer
Hans-Peter Kaaresen
7 timer siden
Sikre kryss og mindre trafikk er løsningen for Sulesund–Breivika
Det som Hofseth skriver her, er så logisk og klokkeklart at alle ser fornuften i det.Prosjektet Borgundfjord- og Veddetunnelen er ...
Anne Mari Sandshamn
13 timer siden
Trafikktrygging og næringsvegane viktigast!
@Terje SundsbøSi ikke det du, her er den mest berømte.. Og neida, ikke nødvendigvis av innsig av vann, men dog... 300 ...
Terje Sundsbø
1 dager siden
Trafikktrygging og næringsvegane viktigast!
@Anne Mari SandshamnJeg tror det skjer oftere at veier oppe i dagen blir stengt pga. mye vann/flom enn at undersjøiske tunneler stenges ...
Anne Mari Sandshamn
1 dager siden
Trafikktrygging og næringsvegane viktigast!
Ser jo med klarhet nå, etter siste uværet , hvor rammet en kanbli av uvær - i undersjøiske tuneller! Tenker ...
Ketil Strand Andersen
2 dager siden
Symbolpolitikk i bakvendtland
Merk at de to tårnene man ser på illustrasjonsfotoet er kjøletårn som brukes i varme land for å redusere temperaturen ...
Trond Ågotnes
5 dager siden
Et avdigitaliseringsprosjekt – utlogging av sosiale medier
Takker så mye for publisering KSU! Håper det kan skape en viss debatt :-)
Mest kommentert
- 1 Fergefri E39 – er oppgaven forstått? 120
- 2 Kunnskapsløse Frank Sve 85
- 3 Møreaksen, raskast for kven? 74
- 4 Norge går med dundrande underskot, Erna! 67
- 5 Når vil Molde stoppe Møreaksen? 47
- 6 Kryssing av Romsdalsfjorden – «Har du forstått oppgava?» 38
- 7 Møreaksen: Hvem kan man stole på? 37
- 8 Nye 100 år med fogderistrid 35
- 9 Når Hofseth kommenterer Møreaksen – II 32
- 10 Juks, maktmisbruk og korrupsjon 30
- 11 Når skal Møreaksen bygges? 29
- 12 Reiseliv og regiontilhørighet – 10 gode grunner til å forbli i Møre og Romsdal 28
- 13 Vi må nå lengst mogeleg med samferdslepengane 27
- 14 Møreaksen bør prioriteres først på fergefri E39 27
- 15 E39 gjennom Møre og Romsdal 24
- 16 Det skal være et fødetilbud i Kristiansund 22
- 17 Sylvi Listhaug tramper i eget minefelt 21
- 18 Romsdalsaksen sparer fylket 21