Sundbåten «Angvik» tar en tur til Kystkultursenteret i Vågen. Kristiansund er en attraktiv by for turister, hvor havna er byens hjerte. Sundbåten vil være en viktig del av den bærekraftige byen i årene som kommer.
«Angvik» i Vågen
- Detaljer



Laster kommentar…
Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
Bli den første til å kommentere.

Populære emner
Innlogging
Siste artikler
Siste kommentarer
Terje G. Finnøy
18 minutter siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
I og med at enkelte omvei tilhengere stadig prøver å fremstille utfallet skråsikkert som bestemt, pengene på konto, spaden satt ...
Terje Sundsbø
11 timer siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
@Anne Mari SandshamnIngen ting av det du opprinnelig skrev var å lese i linken til Sunnmørsposten, som du opprinnelig viste til. Jeg ...
Anne Mari Sandshamn
15 timer siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
@Terje SundsbøIkke meg som har funnet på dette, ville bare vise deg hva transport firma velger. Som ser om du leste ...
Terje Sundsbø
16 timer siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
@Anne Mari SandshamnDet svaret til slutt som du nå viser til står ikke i leserinnlegget du linket til, og heller ikke i ...
Anne Mari Sandshamn
19 timer siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
@Terje SundsbøHvorfor skal jeg se fram til det? hva han ( og i grunn du og ) mener er irrelevant for ...
Terje Sundsbø
20 timer siden
MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest
@Anne Mari SandshamnFor det første er det ikke et intervju, men et leserinnlegg du linker til. For det andre nevner han ikke ...
Mest kommentert
- 1 Fergefri E39 – er oppgaven forstått? 120
- 2 Kunnskapsløse Frank Sve 85
- 3 Møreaksen, raskast for kven? 74
- 4 Norge går med dundrande underskot, Erna! 67
- 5 Når vil Molde stoppe Møreaksen? 47
- 6 Kryssing av Romsdalsfjorden – «Har du forstått oppgava?» 38
- 7 MA InterCity – Når utgangspunktet er som galest 38
- 8 Møreaksen: Hvem kan man stole på? 37
- 9 Nye 100 år med fogderistrid 35
- 10 Når Hofseth kommenterer Møreaksen – II 32
- 11 Juks, maktmisbruk og korrupsjon 30
- 12 Når skal Møreaksen bygges? 29
- 13 Reiseliv og regiontilhørighet – 10 gode grunner til å forbli i Møre og Romsdal 28
- 14 Vi må nå lengst mogeleg med samferdslepengane 27
- 15 Møreaksen bør prioriteres først på fergefri E39 27
- 16 E39 gjennom Møre og Romsdal 24
- 17 Sylvi Listhaug tramper i eget minefelt 22
- 18 Det skal være et fødetilbud i Kristiansund 22