Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Redaksjonen
Artikkel
05 mars 2022 15:42
Del på Facebook
Finn Arne Follestad er fylkesleder i Møre og Romsdal INP. Foto: Industri- og Næringspartiet
Finn Arne Follestad er fylkesleder i Møre og Romsdal INP. Foto: Industri- og Næringspartiet
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Torsdag 3. mars 2022 ble det første årsmøte i Møre og Romsdal INP gjennomført på Scandic Hotel Seilet i Molde, opplyser partiet i en pressemelding.

Møre og Romsdal INP har etablert til sammen fem lokallag i fylket fordelt på Kristiansund, Hustadvika, Molde, Ålesund og Volda/Ørsta.

Industri- og Næringspartiet – INP er et moderat sentrumsparti med sterk fokus på distriktene, og er det eneste partiet i Norge som har vedtektsfestete krav om minst 5 år yrkeserfaring for å kunne inneha sentrale verv i partiet.

Det konstituerte styret ble valgt til å lede fylkespartiet videre.

  • Fylkesleder
    • Finn Arne Follestad
  • Øvrige styremedlemmer
    • Atle Kvammen, Kristiansund
    • Pål-Jørgen Løvik, Hustadvika
    • Andrew Øystein Taylor, Ålesund
    • Per Lorentz Kopperstad, Ulsteinvik
    • Simen Bævre, INP Ungdom

Styret vil konstituere seg selv ved første styremøte, opplyser partiet.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 18 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse