Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
15 september 2022 13:42
Del på Facebook
Illustrasjon Rambøll
Illustrasjon Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Absolutt samtlige parti her i fylket, har i meir enn 30 år prioritert i alle NTP høyringar, E136 Romsdalen på topp som ubestridt nr. 1.

Forklar:

  1. Kvifor har då Statens vegvesen ilag med nokre nøkkelpersoner på Molde klart å bruke alle planleggingsmidlar, fleire hundre million kroner på Møreaksen?
  2. Kvifor har ikkje Statens vegvesen fulgt prioriteringane ang E136, og korleis har det egentlig blitt til at Møreaksen har klart å «snike» så fundamentalt i køa?

Sist veke var det konferanse ang E136 i Ålesund.

Absolutt alle, næringslivet, FrP, Ap, Sp og Høgre sine representantar var klokkeklare på at E136 frå Ålesund til Bjorli, var og er prioritet nr. 1 her i fylket.

Kvifor stemte Ap, Sp, og Høgre imot mitt framlegg i Stortinget om å byggje E136 Ålesund til Bjorli, og sørge for at dette prosjektet faktisk vart prioritert som nr. 1 her i fylket?

Alle er enige om at E136 er prioritet nr. 1, likevel har Statens vegvesen og ein «klan» ikring Møreaksen prestert å skubbe E136 ut i årtier på årtier.

Annonse
Annonse

Heldigvis har Nye vegar as no fått strekninga på E136 frå Vestnes til Bjorli, no er det faktisk eit reelt håp for snarleg utbygging.

Greinalaust er det derimot at E136 frå Moa til Vestnes ligg i Statens vegvesen sine hender, utsetting på utsetting, trenering og atter trenering har vi opplevd til no.

Vi får gjere det vi kan for at Nye vegar as får ansvaret for heile strekninga Ålesund til Bjorli på E136, då blir det veg!

Så er det no også snart på tide å «dykke» under overflata på kva som egentlig har foregått ikring Møreaksen, både i Statens vegvesen og i «Møreaksenklanen» .

At her er «ureint trav» er det liten tvil om, som dessverre har gått brutalt utover E136 Romsdalen.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse