Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
15 september 2022 13:42
Del på Facebook
Illustrasjon Rambøll
Illustrasjon Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Absolutt samtlige parti her i fylket, har i meir enn 30 år prioritert i alle NTP høyringar, E136 Romsdalen på topp som ubestridt nr. 1.

Forklar:

  1. Kvifor har då Statens vegvesen ilag med nokre nøkkelpersoner på Molde klart å bruke alle planleggingsmidlar, fleire hundre million kroner på Møreaksen?
  2. Kvifor har ikkje Statens vegvesen fulgt prioriteringane ang E136, og korleis har det egentlig blitt til at Møreaksen har klart å «snike» så fundamentalt i køa?

Sist veke var det konferanse ang E136 i Ålesund.

Absolutt alle, næringslivet, FrP, Ap, Sp og Høgre sine representantar var klokkeklare på at E136 frå Ålesund til Bjorli, var og er prioritet nr. 1 her i fylket.

Kvifor stemte Ap, Sp, og Høgre imot mitt framlegg i Stortinget om å byggje E136 Ålesund til Bjorli, og sørge for at dette prosjektet faktisk vart prioritert som nr. 1 her i fylket?

Alle er enige om at E136 er prioritet nr. 1, likevel har Statens vegvesen og ein «klan» ikring Møreaksen prestert å skubbe E136 ut i årtier på årtier.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Heldigvis har Nye vegar as no fått strekninga på E136 frå Vestnes til Bjorli, no er det faktisk eit reelt håp for snarleg utbygging.

Greinalaust er det derimot at E136 frå Moa til Vestnes ligg i Statens vegvesen sine hender, utsetting på utsetting, trenering og atter trenering har vi opplevd til no.

Vi får gjere det vi kan for at Nye vegar as får ansvaret for heile strekninga Ålesund til Bjorli på E136, då blir det veg!

Så er det no også snart på tide å «dykke» under overflata på kva som egentlig har foregått ikring Møreaksen, både i Statens vegvesen og i «Møreaksenklanen» .

At her er «ureint trav» er det liten tvil om, som dessverre har gått brutalt utover E136 Romsdalen.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Terje Sundsbø 18 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrMener du at ÅDT som SVV opererer med er feil? Blir det ikke behov for å utvide Ålesundstunnelene?På Sunnmøre vil ...
Terje Sundsbø 18 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrTror du det blir enda en KS2-analyse for trinn 1 på Møreaksen? Hvorfor?Lureriet er å forsøke å fremstille det som ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøKorlebis vi bompengeproposisjonen sjå ut, og evt ny KS2?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøOppslaget er knytt til konsekvensen av auka ÅDT i Ålesundstunellane. Og det er SVV som har gitt analysen.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse