Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
15 november 2023 09:35
Del på Facebook
Foto: Løken / Wikimedia Commons
Foto: Løken / Wikimedia Commons
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Ap og tidligare fylkesordførar Hoem har køyrt fylkeskommuna på veg utfor stupet, no startar ryddejobben.

Ei skakkøyrde fylkeskommunen der det meste har fått leve sin eigen verden i «sus og i dus» fører no til betydelige omstillingsbehov.

Annonse
Annonse

Det meste har fått skje med Ap og Sp ved roret i fylket der skandalane ved fylkeshuset as toppar det heile.

Administrasjonen har auka, medan tjenestene vart kutta med Ap ved roret, slik som ferjetilbodet og kraftige kutt innan vidaregåande skular og innan samferdsel,

Det nye fleirtalet med FrP i spissen setter sjølvsagt inn igjen ferjetilbodet som Ap og Sp kutta, og kutta heller i administrasjonen.

Når eg leser uttalelsene til tidligare fylkesordførar Hoem frå Ap, verkar det som om at lojaliteten overhode ikkje ligg til tjenestene til innbyggjarane, då Ap er mest opptekne av byråkratiet.

Annonse
Annonse

Ikkje rart, når vi ser dagens Ap og Sp regjering aukar opp statleg byråkrati og gjer det dei kan for å øydelegge privat næringsliv og arbeidsplassar til vanlige folk. Spesielt vert verdiskapingsfylket Møre og Romsdal råka.

Ap og Sp regjeringa har sørga for tidenes dårligste fylkesbudsjett, som medfører kutt i rammene til vårt fylke neste år. Dette i tillegg til skyhøge skattar og avgifter, skyhøge straum og drivstoffprisar samt ei galopperende rente.

Dette medfører samla til store nødvendige omstillingar og kuttbehov i fylkeskommunen.

Skam dokke Ap, det skulle skinne av kommunane berre dokke kom til makta. No ser vi resultatet som definitivt er, velkommen til verkeligheita av Ap i regjering.

Omstilling på 2,7 % i 2024 og nytt omstillingsprosess vidarer frå 2025 er heilt nødvendig, og berre «krusninger» tatt i betraktning kva kommunane ellers må omstille.

Ryddejobben etter Ap er i gang her i fylket, ikkje ein dag for tidleg!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse