Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
07 februar 2024 09:51
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Statens vegvesen har teke opp 55 million kr i ulovleg lån frå Møreaksen AS, noko departement har bekrefta.

Etter Grunnlovens paragraf 75 tilligger det Stortinget å bevilge pengar til Statens drift, og det er berre Stortinget som kan pådra seg gjeld.

Annonse
Annonse

Det utløste derfor både vantro og kraftig kritikk av Justisdepartementet styringsrutiner då det i fjor haust kom for ein dag at NSM hadde tatt opp eit lån på 200 mill kr.

Møreaksenklanen skyr absolutt ingen midlar, og driver med brot på Norsk lov for å nå sine mål.

Her har Statens vegvesen ikkje fått midlar til arkeologiske undersøkelsar, men gjev blaffen i dette og går til Aukra kommune og Møreaksen AS og bryt Norsk lov for å skaffe seg ulovlege midlar.

Samferdselsministeren hevdar at det ikkje er forbrukt midlar av dette lånet, som om dette skulle bety noko som helst av formildande art, lovbrot er lovbrot.

No dukkar det derimot opp dokumentasjon ikring dette ulovlege lånet, både frå Aukra kommune og Kjerringsundet AS, som kan sjå ut til at statsråden ikkje har rett.

Her er mykje «godsaker» for Riksrevisjonen vil eg tru, då dette framstår som ein gedigen saus, og ei svært alvorleg sak.

Annonse
Annonse

Lover og regler gjelder ikkje for Møreaksen ser det ut til, i kjent stil der dei opererar med sine udemokratiske prosessar utan innsyn, samt totalt imot folkeviljen i heile fylket.

Samferdselsministeren og regjeringa samt Vegdirektøren må svare for korleis dette ulovlege lånet er mulig, og kva konsekvensane for Statens vegvesen region midt skal bli.

Eg har lenge hevda at enkelte sentrale personar i Statens vegvesen region midt opptrer som ein «stat i staten» og på ein måte vi slett ikkje skal godta.

Det blir forventa at Samferdselsministeren og Vegdirektøren ryddar opp, og at dei ansvarlege i Statens vegvesen blir stilt til ansvar.

Det same gjelder Møreaksen AS samt resten av «lobbyvirksomheiten» ikring dette skandaleprosjektet Møreaksen, som også må grundig gåast igjennom i sømmane.

Dette minner dessverre om handlingsmåtar korrupte regimer andre stadar i verden gjennomfører, og tendering av slike handlingsmåtar skal vi slett ikkje ha i eit demokratisk land som Norge.

Møreaksen må no stoppast ein gong for alle, skattebetalarane sine pengar skal slett ikkje bli brukt på slike useriøse sløseriprosjekt.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 10 måneder siden
    Folk flest kaller dette en gave – et rentefritt lån som kanskje ikke skal betales tilbake:

    Av avtalen framgår det at «eventuelle forskutteringer fra Kjerringsundet AS skal tilbakebetales så snart som Statens vegvesen har budsjetter knyttet til E39 som tillater slik tilbakebetaling - enten helt eller delvis».

    Av avtalen framgår det videre at det ikke skal betales renter og at «dersom noe skulle oppstå som hindrer realisering av E39-prosjektet, vil utestående forskutteringer på dette tidspunkt ikke kunne tilbakebetales fra Statens vegvesen. Kostnaden for det som er forskuttert må da dekkes av Kjerringsundet AS/Aukra kommune».
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Rolf Erik Pedersen · 10 måneder siden
    Her har nok de rundt Kjærringsundet og i SVV, tenkt, jo mer vi roter og graver, i tillegg til å rote bort penger, så må bare politikerne godkjenne oppstart av Møreaksen. Vik - Julbøen. Trodde dem virkelig at lovbrudd skulle rettferdiggjøre oppstart av dette usosiale prosjektet? La Møreaksen og Aukra kommune ta tapet, dem selv har påført seg.
    På tide at noen må ta ansvar....

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse