Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Når no galskapens prosjekt Møreaksen er rydda ut av NTP, er tida klar for full gass og fokuset på reelle vegprosjekt her i fylket.

Alt for lenge har Møreaksen fått løyve til å «torpedere» alle andre vegsamband.

Annonse
Annonse

E136 frå Ålesund til Bjorli burde vore ferdig for lengst. Her har galskapens planlegging av Møreaksen knabba all plankapasitet i tiår etter tiår i Statens vegvesen region Midt.

Likeså «dødsvegen» E39 Solevågseidet–Blindheim–Moa, som er av landets farligaste vegområde med over 22.000 bilar i døgnet har også effektivt blitt skvisa.

Same skjebne har Voldatunellen, Strynefjellet, rv. 70 osv. fått merke.

No kan vi som ynskjer å bygge veg folket i fylket vil ha, gje full gass og ha stødig fokus på desse prosjekta, der mi rolle i Transportkomiteen og på Stortinget får ei viktig oppgåve i dette.

Annonse
Annonse

Ei ny borgarleg regjering om ca. 1,5 år kan sørge for at E136, «dødsvegen» E39 Solevågseidet–Blindheim–Moa, rv. 15 Strynefjellet, Voldatunellen og rv. 70 igjen kan kome fram frå dei mørke skapa til Statens vegvesen.

Og, den egentlige Eksportvegen frå både Nordmøre og Moldeområdet, Langfjordkryssinga kan no godt børstast støvet av for å få løfta fram, og kunne bli realisert.

Eg skal ivertfall passe på kva Statens vegvesen region midt kjem til å bedrive tida si med i åra framover, at dei fortsetter å sløse pengar på prosjekt folket ikkje vil ha, er det no brått slutt på.

Så må storsamfunnet ta lærdom. Lærdom av at «kokkelimonkemiljø», ikkje skal få lov til å sløse vekk ca. 500 mill kr av skattebetalarane sin pengar ein gong til, slik den dyre erfaringa er frå Møreaksen.

Reelle, gode fornuftige vegprosjekt som faktisk tjener folk og næringslivet i heile fylket skal prioriterast.

Møre og Romsdal trenger ei regjering som prioriterar dette fylket, då er fasiten for å kunne få dette til eit enda sterkare FrP.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu er i det filosofiske hjørnet i dag. Du får ta deg ei misjonsferd, sville for sville,  og sjå kor ...
Terje Sundsbø 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrBurde ikke heller du alliere deg med Frank Sve (Frp)? I følge Hans-Peter Kaaresen blir jo Frank Sve (Frp) den ...
Terje Sundsbø 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrJernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de behandles likt?
Geir Ole Sætremyr 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu får alliere deg med Sve og Frp når det gjeld miljøpolitikk.  Symboltunge som dei er.
Geir Ole Sætremyr 7 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDet er slik det er spesifisert for veganlegg.Jernbane får du lufte der det høyrer heime
Terje Sundsbø 7 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDet er meningsløst at et stort nasjonalt veiprosjekt skal finansieres med «lokal forankring», dvs. fylkeskommunal bompengegaranti. Mener du at slik ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse