Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
22 desember 2018 11:17
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«Folk flest her i fylket, vil ha vurdert flytebruer, Romsdalsaksen og fortsatt ferjedrift.»

Dette var konklusjonen av meiningsmålingane som regionsavisene her i fylket hadde, for kort tid tilbake ang kryssing av Romsdalsfjorden.

Heile 75% ville anten ha Romsdalsaksen, fortsatt ferje, eller hadde ikkje teke stilling til saka.

Berre 25% gjekk for ein undersjøisk giganttunell på 16 km, 4-600 kr i bompengar og Møreaksen.

Vegdirektoratet vil no gjennomføre ei vurdering av kost nytten av fjordkryssinga av Romsdalsfjorden og andre løysingar som til dømes fortsatt ferjedrift med 15 min avgangar.

Reknar sjølvsagt med at flytebrukonseptet også vert vurdert inn mot neste NTP.

Enkelte var raskt ute, og påstod at Vegdirektoratets arbeide «ikkje gjaldt » Møreaksen. Dette vart påstått, sjølv om det er aldeles klart for alle, at Vegdirektoratet også skal vurdere kryssinga av Romsdalsfjorden inn i dette arbeidet.

Om en brukar ferje i framtida der det no skal vere 20 min avgangar og 30 min overfart, klarar INGEN å synliggjøre at vi kjem oss raskare forbi eller til Molde, med å køyre den gigant undersjøiske tunellen på ca 16 km og resten av Møreaksen, kontra ferje.

Den store forskjellen er definitivt prisen, som i dagens ferje er 76 kr med rabatt for ein bil, og som raskt vert 4-600 kr en veg for Møreaksen.

Den store gevinsten tidsmessig i regionen, er altså ikkje sjølve fjordkryssinga, men heller vegstandarden på land, «mellom ferjene og byane»

Frå Ålesund til Vestnes, snakkar vi om flaskehalser på flaskehalser, med 70, 60, og 50 soner og sneglefart i store delar av strekninga.
Frå Molde til Kristiansund opplever vi det samme, med opphøyd gangfelt og sågar 40 soner, og ikkje akkurat «motorveg» standard.

At Vegdirektoratet vil sjå på alternativa og lytte til folket sine meiningar her i fylket er meget bra, – spesielt når det er snakk om å bruke så mykje som 37 milliardar kr, 37 000 million kr, for 2-3000 bilar over fjorden pr dag, utan nevneverdig tidsforskjell kontra bruk av ferjer.

Skal bli interresant å sjå resultatet av Vegdirektoratet sitt arbeide.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 dager siden Brobygging
Når fergeleiet flyttes ut fra sentrum av Molde, blir fortsatt ferge et enda dårligere alternativ. Hva sier folket på Vestnes ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøNo er "gjeldande " NTP i ferd med å gå ut på dato. Og, strekninga Ålesund til Molde er
@Geir Ole SætremyrMøreaksen er blant de høyest rangerte prosjektene basert på netto nytte pr. investert krone i gjeldende NTP. Få andre har ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøEg forstår at enkelte drøymer om å lese dette inn i dei signala som er gitt. Men, det er ikkje ...
@Geir Ole SætremyrSamferdselsministeren vil utrede om det kan bli en mindre økonomisk belastning om Møreaksen deles opp i flere trinn. Han ønsker ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse