Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
14 februar 2019 12:35
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«At Romsdalsaksen sine talsmenn ikkje får lov av Statens vegvesen til å møte transportkomiteen, er direkte forkastelig»

Skulle ikkje tru at vi skulle oppleve at den Norske stat sin transportetat Statens vegvesen, skulle bruke slike simple midlar, for å forsøke å «kneble» folket og eit folkeleg engasjement om saka ang kryssing av Romsdalsfjorden.

I vårt politiske og folkevalgte system, er openheit og folkeleg forankring eit av dei grunnleggjande prinsippa.

Når vi har ei sak slik som kryssing av Romsdalsfjorden, der fleire titals av folket sine milliardar av kr skal nyttast, er det jaggu på sin plass at både folkevalgte og ikkje minst Statens vegvesen opnar opp for kommunikasjon med folkelege engasjement.

Møre og Romsdal FrP har vedteke den 3. februar 2019 i sitt årsmøte, at flytebruer skal utgreiast på både Møreaksen og Romsdalsaksen.

Vi kjem ilag med dei andre regjeringspartia til å arbeide aktivt i tida som kjem, for at heile vegstrekninga Ålesund–Molde, vert ført over til Nye Veier AS. Dette selskapet bygger sine prosjekt, smartare, billigare, tryggare og med ny miljøteknologi, og kan byggje strekninga meir samanhengande.

Berre til no ser det ut til at Nye Veier AS byggjer sine prosjekt heile 20 % billegare en Statens vegvesen.

Vi legg til grunn at Nye Veier AS er opne for alle innspel ang vegprosjekta på denne strekninga frå alle partar, dersom dei får ansvaret for å byggje dette.

Dessverre ser det altså ut til at vårt eige Statens vegvesen, ikkje er istand til å forholde seg til god kommunikasjon med eit folkeleg engasjement i vegbyggingssaker.

Til dette er det rett og slett berre å seie, «Skjerp dokke».

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 1 dager siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse