Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
14 februar 2019 12:35
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«At Romsdalsaksen sine talsmenn ikkje får lov av Statens vegvesen til å møte transportkomiteen, er direkte forkastelig»

Skulle ikkje tru at vi skulle oppleve at den Norske stat sin transportetat Statens vegvesen, skulle bruke slike simple midlar, for å forsøke å «kneble» folket og eit folkeleg engasjement om saka ang kryssing av Romsdalsfjorden.

I vårt politiske og folkevalgte system, er openheit og folkeleg forankring eit av dei grunnleggjande prinsippa.

Når vi har ei sak slik som kryssing av Romsdalsfjorden, der fleire titals av folket sine milliardar av kr skal nyttast, er det jaggu på sin plass at både folkevalgte og ikkje minst Statens vegvesen opnar opp for kommunikasjon med folkelege engasjement.

Møre og Romsdal FrP har vedteke den 3. februar 2019 i sitt årsmøte, at flytebruer skal utgreiast på både Møreaksen og Romsdalsaksen.

Vi kjem ilag med dei andre regjeringspartia til å arbeide aktivt i tida som kjem, for at heile vegstrekninga Ålesund–Molde, vert ført over til Nye Veier AS. Dette selskapet bygger sine prosjekt, smartare, billigare, tryggare og med ny miljøteknologi, og kan byggje strekninga meir samanhengande.

Berre til no ser det ut til at Nye Veier AS byggjer sine prosjekt heile 20 % billegare en Statens vegvesen.

Vi legg til grunn at Nye Veier AS er opne for alle innspel ang vegprosjekta på denne strekninga frå alle partar, dersom dei får ansvaret for å byggje dette.

Dessverre ser det altså ut til at vårt eige Statens vegvesen, ikkje er istand til å forholde seg til god kommunikasjon med eit folkeleg engasjement i vegbyggingssaker.

Til dette er det rett og slett berre å seie, «Skjerp dokke».

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 17 timer siden Skremmende fremtidsscenario
Bra innlegg. Valg til neste år, da gjelder det.
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Hvor lenge kan motstanderne av Møreaksen skjule kostnadene med fortsatt ferge? "Når fergene avløses av Møreaksen frigis enorme mengder strøm, ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasFakta er bedre enn fabler, spesielt i diskusjoner om samferdsel. Dine metaforer om elefanter kommer vi ingen vei med. Spesielt ...
Arne Almaas 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Terje SundsbøDet eneste jeg ønsker å kommentere er at det ikke er vits i å kommentere dialogene du og RR har ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasKommentarfeltet benyttes til å diskutere momenter til artikkelen, ikke til å presentere nyheter. Hva er det i artikkelen du ønsker å ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Høyre prioriterer Fergefri E39 Møreaksen: https://www.smp.no/meninger/leserinnlegg/i/8qxqed/hoeyres-prioriteringer-i-nasjonal-transportplanEr det noen privatpraktiserende fogderipolitikere i Høyre Møre og Romsdal som våger å tale Erna ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse