Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
20 mars 2019 11:10
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«Ja, det skal bli ei sann fryd å få oppleve, dersom Nye veier AS får ansvaret for utbygging av E-39 frå Ålesund til Molde»

Det vil verte ei sann fryd, når vi alle slepper å måtte lese side opp og side ned, der til dømes Møreaksen AS og Espeland framstår som den einaste sanninga over alt og alle.

Det vil verte ei sann fryd, å få alle vegprosjekt frå Ålesund til Molde, og kryssing av Romsdalsfjorden, milevis vekk frå Statens vegvesen, lobbyistane, og sjølvoppnevnte såkalla regionråd.

Det vil verte ei sann fryd, å kunne få oppleve at vegprosjekt vert reelt billigare. Ikkje slik som idag med Statens vegvesen, der det som oftast vert betydeleg dyrare enn framlagte overoptimistiske kostnadsanslag.

Det skal bli ei sann fryd, å kunne få vurdert alle mulige byggemetodar, teknologiar, og der gåande, sykklande og miljøet også vert teke hensyn til.

Det skal bli ei sann fryd, å kunne få gjennomført utgreiingar av både flytebruer, og andre traseer slik som til dømes Romsdalsaksen.

Der skal bli ei sann fryd, å kunne få oppleve at strekninga Ålesund-Molde, vert bygd ut til det beste for næringslivet, transportnæringa og for folk flest.

Det skal bli ei sann fryd, å kunne oppleve at kommunane og fylket kan spare mykje pengar, som i dag vert rota vekk i sjølvoppnevnte regionråd, vegselskap og til lobbyverksemd.

Det skal verkeleg bli ei sann fryd, å kunne nytte Nye vegar AS også her i fylke, noko Møre og Romsdal FrP har kjempa for lenge, og som vi reknar med kjem på plass så raskt som råd.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 1 dager siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 5 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse