Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«Eit nytt fleirtal i Molde kan stoppe planane til STVV og dagens fleirtal i Molde, for ein firefeltsveg som raserar strandaområda i noko av byens flotteste rekreasjonsområder».

Ein tunell frå Bolsønes til Lergrovik må byggast, uansett kva løysing ein velger for E39 over Romsdalsfjorden. Realitetane er nok at i dei fire neste åra, er ei ekstra 5 ferje over Romsdalsfjorden det som innbyggjarane ynskjer, og som er det einaste realistiske økonomiske alternativet. Fleire avgangar og betre nattilbod er det vi bør arbeide aktivt for, også for øyane Otrøya og Gossen.

Skal ei ferjefri fjordkryssing av Romsdalsfjorden prioriterast, vil også flytebruer/ Romsdalsaksen måtte utgreiast på lik linje med nivået til Møreaksen. Iveren etter bypakkar med omfattande bompengebruk møter eit aktivt opprør landet rundt.

Her i fylket er det bompengeopprør i Ålesund, og snart 10 000 personar er medlemmar av Nei til bompengar i Ålesund. I Molde oppfattar eg heller ikkje at innbyggjarane og næringslivet går i «Fakkeltog» for å betaler titusenvis av kr i året i bompengar. Nye politikarar i Molde bystyre og i fylkestinget bør i samarbeid arbeide for å utvikle Molde by på ein god og framtidsretta måte, utan å måtte rasere store delar av flotte Molde by og måke på med bompengar!

Det er du som bestemmer kva politikarar kommunen og fylket får, og dette tek du stilling til den 9. september i kommune- og fylkestingsvalet.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje Sundsbø""Mener du at motstanden mot Møreaksen skyldes at Stortinget ikke følger opp prosjektene i NTP? Om man kjemper mot bevilgninger ...
Terje Sundsbø 10 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrMotstanden mot Møreaksen spriker i alle retninger. Frp og SV har totalt ulike grunner, og har ingen felles plattform for ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at uten Møreaksen så er fergeavløsning til Otrøya og Gossen et fylkeskommunalt ansvar. Men det ingen av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøKorrekt.Uten Møreaksen vil eventuell frgeavkøysing bli eit fylkeskommunalt ansvar.Og, ein fylkeskommune uten økonomisk ryggrad til å gjennomføre dette etter den ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNei, hovedargumentet for Møreaksen er ikke fergefritt til Otrøya og Gossen. I dette innlegget fra Rasmussen viser han til at ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse