Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
13 august 2019 20:31
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«Firefelts motorveg gjennom noko av Norges vakraste byområder i Molde, er så gedigent talentlaust og haudelaust, at det er vanskeleg å forstå».

I område etter område i samanheng med gigantprosjektet Møreaksen, kjem saker fram der store delar av befolkninga og næringslivet er imot planane som vert lansert.

Ikkje nok med at eit større fleirtal heller vil ha fortsatt ferjer eller Romsdalsaksen over Romsdalsfjorden, er det også no ein betydeleg kamp og engasjement for å stoppe firefelts motorveg inn mot Molde. Betydelige mengder med bompengar er planlagt også i bypakke Molde, ein bypakke som også her vil bli avkrevd betydelige eigenandelar, som sjølvsagt fører til at denne bompengepakken berre kan skrinleggjast umiddelbart.

Det er for oss som bur i Molde og rundt omkring i resten av fylket, ei stor gåte å forstå kvifor enkelte politikarar i Molde ynskjer E-39 rett igjennom byen, 8 rundkøyringar og rasering av byområda med gedigne vegprosjekt.

Kvifor er dette nødvendig?

Ingen andre stadar her til lands, planlegger ein på denne måten. «Er det slik at enkelte framtredende politikarar snart har tenkt å begynner å bruke litt «topplokket» lytte til innbyggjarane og ikkje berre dure fram utan å sjå anna enn sitt eige speilbilde»

Vi som politikarar må aldri gløyme kvifor vi er politikarar. Vi er dette på vegner av innbyggjarane, då vert det aldeles openbart for oss at innbyggjarane må lyttast til. Klarer ein ikkje å tenkje anna ein firefelts veg og rasere store delar av indrefileten i Molde, kan ein like godt la vere.

Det same gjelder E-39 gjennom Molde, eg trur dei fleste her i fylket begynner å forstå konsekvensane av dette, og no begynner ein å forstå dette også i Molde. Men, innbyggjarane kan ta grep den 9. september, og seie klart ifrå kva ein ynskjer.

FrP ynskjer overhode ikkje å rasere dei fine byområda i Molde med gigantvegar. Vi ynskjer heller ikkje å oversjå innbyggjarane sine meiningar, derfor ynskjer vi også å utgreie flytebru og Romsdalsaksen, og seier klart nei til milliardar av kr i bompengar.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til #614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøTallmaterialet viser enkelt og greitt, kaste gode kroner etter dårlige.Du kan også ta med Senterpartiet i denne form for unnamanøver. ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrFor det første: Siden investeringsmidler er den knappe faktoren, må en ta hensyn til både netto samfunnsnytte og investeringskostnadene, dvs. ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøVi kan godt bruke samfunnsnytte pr investert kron, men bare i kombinasjon med samfunnsnytte i kroner. Det er trass alt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrNår investeringsmidler er den knappe faktoren, så må en foreta rangering pr. knapp faktor. Eksempelvis netto samfunnsnytte pr. investert krone. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg veit ikkje kva gjenståande spørsmål du ikkje har fått svar på.Dersom det gjel sparte CO2 utslepp frå ferga til ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøKva er feil I mi analyse?Eg har dokumentert det KS2 rapporten sei om namfunnsnytten er i kroner. KS2 snakkar ikkje ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse