Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant FrP
Kronikk
15 november 2021 09:14
Del på Facebook
Illustrasjonsfoto: Terje Pedersen / NTB
Illustrasjonsfoto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Når det for nokre år sidan var skyhøge straumprisar i heile Møre og Romsdal og Trøndelag på grunn av for lite straumkapasitet, det var fare for nedstengning av dei store industriområde våre, ropa alle på ny kraftlinje inn til fylket»

Ny 420 v linje frå Fardal til Ørskog vart bygd, og krisa vart lagt død.

Kua gløymer raskt at ho har vore kalv. Og, slik er det vel med Vidar Holm, som trur at med bedre linjenett i landet så blir straumprisane høgare i vårt område. Dette er feil!

Til dømes den 8. november 2021 som var ein av dagane med størst prisforskjel på straum i landet, køyrde Norge 7040 MV ut av landet, frå Nord Norge, Midt Norge inn i Sverige, og frå resten av landet ut til Sverige og Europa.

Dette forstår eg lite av, når det Norske folk trenger straumen og lave straumprisar i energilandet Norge.

Mellom Møre og Vestland/ Austlandet vart berre småtterier med strøm flytta over.

Det er ubegripelig at vi i eit kraftland som Norge skal operere med så store forskjeller i straumpris og at det skal vere mulig med mangel på kraft. Meir kraftproduksjon må byggjast ut, og vannkraft er og blir det beste, der enda meir bør byggjast ut.

Så ser eg seinast i dag opprop frå Nordmørekommunar og næringslivet om utbygging av nye kraftlinjer, dette er eg enig i for å kunne fortsette med næringsutvikling. 

Derimot å gjennomføre noko så greinalaust idiotisk som å elektrifisere sokkelen, der SP og AP blant anna frå Nordmøre har tenkt å elektrifisere til dømes Gassfeltet Linnorm. DETTE vil føre til auka straumprisar for oss alle, når SP og AP regjeringa altså har tenkt å bruke over 50 milliard kr til elektrifisering av sokkelen, sende gassen til Europa som lagar straum av den blant anna, og folket her i landet får rekninga.

Ellers kan eg informere Holm om at FrP ikkje stemte for ACER i Stortinget, der stemte SP og FrP imot.

Vi bør halde tilstrekkeleg med straum igjen her i landet og byggje ut enda meir vannkraft, samt eit godt straumnett, nasjonalt, regionalt og lokalt, for lavast mulig straumpris for alle, og sjølvsagt med mest mulig lik pris for oss alle i Norge.

Av: Frank Sve
Stortingsrepresentant for FrP
Fraksjonsleder Energi og miljøkomiteen

 

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Rolf Erik Pedersen · 2 år siden
    Å bygge flere kraftlinjer som har stor nok kapasitet til å utjevne strømuttaket, sende det dit det trengs til en hver tid, er viktig.
    Men, tror nok at kapasiteten på kraftproduksjonen er nøkkelen for at strømprisene i Norge skal holdes nede. Vi vet at dagens politikk gir oss store utfordringer for å skaffe nok ren kraft.
    Vi må ha så mye kraftreserver, at utenlandskablene frakter energi en vei, ut av landet. 
    Da blir naturressursene våre en eksportvare.
    Skal vi fortsatt holde en vis standard på velferden i Norge, må vi se på kraftresursene våre, som eksportvare, i tillegg at vi har lave priser i eget land. Det vil styrke vår konkurranse evne for kraftkrevende verdiskaping.  Tenk først utbygging av kraftproduksjonen, der det er for lite i dag, så kan vi samtidig bygge overføringslinjer.
    Sørg for at vi har kontroll over egne resurser.
  • Denne kommentaren er avpublisert.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 15 minutter siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 15 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 15 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse