Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Steinar Melby
Artikkel
05 juni 2020 11:30
Del på Facebook
RIB'en M/S Tritillen på opplevelsestur i Smølaskjærgården. Båten kan ta inntil 12 passasjerer og er en del av aktivitetstilbudet fra Smøla Naturopplevelser for sommeren 2020. Foto: Holberg Shipping
RIB'en M/S Tritillen på opplevelsestur i Smølaskjærgården. Båten kan ta inntil 12 passasjerer og er en del av aktivitetstilbudet fra Smøla Naturopplevelser for sommeren 2020. Foto: Holberg Shipping
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sindre Holberg og Holberg Shipping satser sterkt på på Smøla. Tidligere i år ble  Smøla-firmaet Holberg Shipping eier av opplevelsesselskapet Smøla Naturopplevelser. 

Smøla Naturopplevelser er viden kjent i både Norge og utland for sine havørnsafarier. I tillegg tilbyr selskapet en rekke aktiviteter og opplevelser i skjærgården rundt Smøla som RIB-turer, havrafting, Grip-turer og skjærgårdscruise.

Ny RIB

Nytt av året er ervervelsen av en RIB36 fot med 2x315hk innenbordsmotor som betyr meget stor fart opplevelsesverdi. Kombinert med den fantastiske skjærgården på Smøla, vil nok dette tilbudet kunne appellere til både privatpersoner og bedrifter. Båten kan ta inntil 12 personer. Båten vil bli brukt i sammenheng med satsningen på Smøla Naturopplevelser og vi vil kjøre faste turer i sommer med sesongstart den 16. juni!

Nye nettsider og bookingsystem

Selskapet har også lansert sitt åpne bookingsystem og hvor det i hele sommer blir anledning til å bestille seg både havørnsafari og andre opplevelser til faste tider og på faste dager og i tillegg mulighet til å bestille seg egne turer.

– Det er derfor med stor glede vi inviterer dere alle med over på www.smolanaturopplevelser.com! Ta en titt og bestill sommerens opplevelser, sier en entusiastisk Sindre Holberg.

 

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse