Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
07 desember 2020 09:24
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Møreaksen må vere Norges mest miljøfiendtlige prosjekt, der ein ynskjer å bygge eit nytt Ørskogfjell under fjorden, der tonnevis av CO2 og anna miljøutslipp blir resultatet.

Møre og Romsdal fylke har vedteke i sin fylkesplanen at fylket skal vere «miljøfylke nr. 1» og der utsleppa skal kraftig reduserast dei 10 neste åra.

Både Ap, Sp og Høgre ivra for denne planen, og sprang om kapp og sloss om talerstolen for å vere mest og best miljømessig.

Dei same partia viser klart og tydelig at dei i realiteten gjev blaffen i miljøet i Møre og Romsdal, når dei framsnakke og ynskjer det svært miljøfiendtlige prosjektet Møreaksen bygd.

Kvar ungdomspartia til desse partia er veit ingen, for miljø bryr ivertfall ikkje desse seg om når Møreaksen forkjemparane berre får ture fram.

Vi får sette vår lit til at Nye veier as får strekninga Ålesund–Molde inn i sin portefølje, for dei er ikkje så tjukk i haudet at dei bygg eit nytt Ørskogfjell under fjorden.

Så folket i heile Møre og Romsdal må reise seg i protest mot Møreaksen, også med tanke på at prosjektet er planlagd rett igjennom Molde by, noko som vil øydeleggje byen.

FrP vil ikkje bruke mange titals milliard Kr på Møreaksen, ein miljøfiendtlig vegprosjekt som landet aldri har sett maken til, og eit prosjekt der bilistane skal tvingast fleire hundre meter under havflata og pressast igjennom Molde by.

Ap, Sp og Høgre er «Møreaksenpartia» som ikkje lyttar til folkets vilje i Møre og Romsdal, då bør folket svare på dette, ved å ikkje gje dei støtte ved Stortingsvalget neste år.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til #614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 15 minutter siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg er ikkje meir selektiv enn at eg motbeviser din vedvarande påstand om at bompengeperioden er avslutta i 2050, utan ...
Terje Sundsbø 1 timer siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrSom allerede nevnt - du selektivt tviler på konklusjonene i KS2-analysene av trinn 1 på Møreaksen, og legger isteden dine ...
Geir Ole Sætremyr 16 timer siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøKvar på tidsaksen tar eg feil? Og, når TØI gjennomførte KS2 vurderinga var SVV som premissleverandør optimistisk når der gjaldt ...
Terje Sundsbø 18 timer siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrJeg registrerer at du selektivt tviler på konklusjonene i KS2-analysene av trinn 1 på Møreaksen, og isteden legger dine egne ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg er langt frå samd i påstanden om at bompengefinansieringa er fullt ut tilbakebetalt i 2050. Enkel addisjon er at ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrDu bekrefter altså at KS2-rapporten viser til at bompengeperioden er slutt i 2050, og at sensitivitetsanalysene viser at analyseresultatet er ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse