Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
07 desember 2020 09:24
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Møreaksen må vere Norges mest miljøfiendtlige prosjekt, der ein ynskjer å bygge eit nytt Ørskogfjell under fjorden, der tonnevis av CO2 og anna miljøutslipp blir resultatet.

Møre og Romsdal fylke har vedteke i sin fylkesplanen at fylket skal vere «miljøfylke nr. 1» og der utsleppa skal kraftig reduserast dei 10 neste åra.

Både Ap, Sp og Høgre ivra for denne planen, og sprang om kapp og sloss om talerstolen for å vere mest og best miljømessig.

Dei same partia viser klart og tydelig at dei i realiteten gjev blaffen i miljøet i Møre og Romsdal, når dei framsnakke og ynskjer det svært miljøfiendtlige prosjektet Møreaksen bygd.

Kvar ungdomspartia til desse partia er veit ingen, for miljø bryr ivertfall ikkje desse seg om når Møreaksen forkjemparane berre får ture fram.

Vi får sette vår lit til at Nye veier as får strekninga Ålesund–Molde inn i sin portefølje, for dei er ikkje så tjukk i haudet at dei bygg eit nytt Ørskogfjell under fjorden.

Så folket i heile Møre og Romsdal må reise seg i protest mot Møreaksen, også med tanke på at prosjektet er planlagd rett igjennom Molde by, noko som vil øydeleggje byen.

FrP vil ikkje bruke mange titals milliard Kr på Møreaksen, ein miljøfiendtlig vegprosjekt som landet aldri har sett maken til, og eit prosjekt der bilistane skal tvingast fleire hundre meter under havflata og pressast igjennom Molde by.

Ap, Sp og Høgre er «Møreaksenpartia» som ikkje lyttar til folkets vilje i Møre og Romsdal, då bør folket svare på dette, ved å ikkje gje dei støtte ved Stortingsvalget neste år.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse