Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
14 januar 2021 14:27
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når Ap og Per Vidar Kjølmoen no står fram og skal liksom halvere ferjeprisane, blir dette bortimot politisk svindel.

Kjølmoen sitt Ap, samt Sp og Høgre her i fylket har stått bak vedtaka som no sender ferjeprisane her i fylket til himmels, i ein situasjon med nesten Norgesrekord i fylkeskommunalt overskot i drifta, blir dette aldeles greinalaust.

Dei fleste ferjesamband her i fylket får no ca. 30 prosent auke i ferjeprisane, og Kjølmoen og co kuttar også ferjetilbud rundt om i fylket med ytterlegare 20 mill kr.

Samtidig lever fylkeskommunen «i sus og i dus» med gedigne overskot, og der Ap, Sp og Høgre har råda til å bruke 360 mill kr på Opera og bypakkar, områder som ikkje er fylket sitt ansvar.

Når andre fremmar framlegg i fylkestinget om kutt i ferjetakstane, omtalar Per Vidar Kjølmoen dette i store ordelag som useriøst.

Det som verkeleg er useriøst og eit direkte forsøk på politisk svindel, når Ap og Kjølmoen, seier ein ting i media, og gjer stikk motsatt i praksis som leiar av Møre og Romsdal fylkeskommune.

Dei styrande partia i fylkeskommunen , Sp, Ap og Høgre, har stemt imot FrP sine framlegg om kutt i ferjetakstane i snart 2 år, og dei innfører Autopassdirektivet heilt unødvendig og veltar kostnadane for ferjedrifta over på bilistane.

Ærligheit i politikken, og stå for det ein gjer og ikkje berre det ein seier, er det viktigaste innbyggjarane måler politikarane etter.

Og, då kan ikkje politisk svindel slik Kjølmoen bedriver aksepterast.

Kjølmoen, fei for eiga dør i fylkeskommunen, og sett ned ferjeprisane tvert, fylket har både råda og økonomisk evne til dette.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse