Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
20 februar 2021 11:09
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Møreaksen er historie, og gratis gode ferjer eller Romsdalsaksen med veg oppe på sjøen er løysinga.

Korleis har Møreaksen-forkjemparane tenkt å argumentere framover, no når alt tyder på at ferjeprisane blir kraftig redusert eller gratis ferjer blir innført slik vi i FrP ynskjer.

Kven er villig til å måtte betal 5-600kr tur/retur for kryssing av Romsdalsfjorden via ein stor omveg gjennom Molde, når ein no snart truleg kan reise gratis med ferja?

Kven ynskjer dette?

Finn den Sunnmøringen eller Nordmøringen som er villig til dette?

Ferjeavløysingsmidlane til Møreaksen forsvinn også, noko som betyr at Møreaksen prosjektet blir enda dyrare og langt over dei 25 milliardane av Kr som no er stipulert.

1,5 milliard Kr vil ei halvering av ferjeprisane koste, og 3 milliard for gratis ferjer.

Stortinget bør leite fram kalkulatoren sin, og snart fatte at Møreaksen til meir enn 30 milliard Kr, sannsynlegvis er 10 gongar dyrare enn gratis ferjer i heile landet.

Eit stort fleirtal her i fylket vil fortsatt ha gode ferjer over Romsdalsfjorden eller Romsdalsaksen.

Valget til hausten blir eit «aksevalg» og eit valg for gratis ferjer.

Bruk pengane frå Møreaksen på realistiske vegprosjekt slik som Blindheim- Breivika, få orden på Veibustkrysset og bygg Lerstadvegen utan bompengar.

HAFAST, og Rovdefjordbrua er prosjekt som uansett har kost/nytte effekt, og vil kunne prioriterast. Det same gjelder Langfjordkryssinga.

Møreaksen er berre ein dyr, farleg, miljøversting av ein omveg over Romsdalsfjorden, som no berre er å skrinlegge ein gong for alle.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Tidligere meningsinnlegg

Siste kommentarer

Anne Mari Sandshamn 1 timer siden Prioritering av E136 Eksportveien
@Terje SundsbøMoroklompen...  Det finnes vel masse info på vegvesen, eller andre instanser som filket,regjering mm... Man må vel bare lete, tenker ...
Anne Mari Sandshamn 1 timer siden Beskjed om å flytte?
@Terje SundsbøJusst precis.  Realisme... Hvordan hadde det gått med gårdsbrukene, butikkene, bedriftene og ikke minst turismen ute på de små øyene, ...
Terje Sundsbø 4 timer siden Beskjed om å flytte?
@Anne Mari SandshamnJoda, jeg kan se for meg et slikt scenario, en skyssbåt stor nok til å ta imot flere tusen passasjerer ...
Terje Sundsbø 4 timer siden Prioritering av E136 Eksportveien
@Anne Mari SandshamnHvordan kan jeg gi andre linker med tilsvarende innhold, når slike linker ikke finnes? Og ikke prøv å kverulere med ...
Anne Mari Sandshamn 10 timer siden Prioritering av E136 Eksportveien
@Terje SundsbøHvorfor? Er du ikke voksen nok til å svare på det du blir etterspurt? Eller er sannheten at du ikke ...
Anne Mari Sandshamn 10 timer siden Beskjed om å flytte?
@Terje SundsbøPoenget er at siden du og RR sammeligner og påstår det er MYE verre at Gossen og Otrøya blir uten ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse

Våre utvalgte