Annonse
KSU – Vipps – desktop
Per Vidar Kjølmoen, 1. kandidat til Stortinget for Møre og Romsdal Ap og Olav Høydalsvik, Fellesforbundet, Søre Sunnmøre
Ytring
Per Vidar Kjølmoen, 1. kandidat til Stortinget for Møre og Romsdal Ap og Olav Høydalsvik, Fellesforbundet, Søre Sunnmøre
02 juli 2021 14:45
Del på Facebook
Fra venstre: Olav Høydalsvik, Fellesforbundet, Søre Sunnmøre og Per Vidar Kjølmoen, førstekandidat til Stortinget for Møre og Romsdal Arbeiderparti.
Fra venstre: Olav Høydalsvik, Fellesforbundet, Søre Sunnmøre og Per Vidar Kjølmoen, førstekandidat til Stortinget for Møre og Romsdal Arbeiderparti.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Konkurs i Kleven, 100 tilsette i Ulstein Verft ute og no til saman 60 tilsette overflødige ved Kongsberg Maritime. Kva tid har du tenkt å gjere noko, næringsminister Iselin Nybø (V)?

Maritime næringar er eit område der Norge er i verdstoppen. Sektoren skapar enorme verdiar for nasjonen Norge. No er det tøffe tak for deler av næringa. Kleven gjekk konkurs, 30 tilsette ved Kongsberg Maritime missa jobben og 100 tilsette ved Ulstein Verft må gå. No er det 30 nye i Kongsberg Maritime som står på spel.

Høgre og Venstre, no kan de ikkje sitte på gjerdet og sjå på at norske arbeidsplassar forsvinn ut av landet, lenger! Næringsminister Iselin Nybø (V) i den Høgrestyrte regjeringa vart kraftig utfordra då 30 tilsette i maskineringsavdelinga ved Kongsberg Maritime missa jobben. Ho gjorde ingen ting. No er det nye 30 tilsette som kan misse jobben i selskapet der næringsdepartementet sjølv er hovudaksjonær.No må du vakne, næringsminister! Maritime næringar skal skape verdiane som gjer det mogleg for oss å bygge gode skolar og ha ein verdig eldreomsorg i heile Møre og Romsdal. Då treng vi ein aktiv næringspolitikk og ein aktiv eigarskapspolitikk, ikkje folk som tvinnar tommeltottar i Oslo medan arbeidsplassane i distrikta blir borte.

Så kva vil du gjere for å berge dei 30 tilsette i Ulsteinvik?

Av: Per Vidar Kjølmoen, førstekandidat til Stortinget for Møre og Romsdal Arbeiderparti og Olav Høydalsvik, Fellesforbundet, Søre Sunnmøre.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 13 timer siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse