Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva er igjen av Ap og Kjølmoen sitt ferjeløfte, fyrst var det 50 prosent kutt, no har dette blitt til 25 prosent, og dei skal liksom innarbeide dette over 4 år, som garantert då berre forsvinn i horisonten.

Frå før huskar vi Ap og Kjølmoen som styrer fylket køyrde ferjeprisane til himmels her i fylket, ropa om sveltefora fylkeskommune, gjekk brått med 313,5 mill kr i overskot, og vart tvinga av pandemi og regjering til å setje ned prisane .

«Ferjepolitisk wonderboy» står på t-skjorta til Kjølmoen, men kva har Kjølmoen, Ap og Sp gjort med ferjeprisane i praksis?

Fint lite, anna enn lovnadar i hytt og pine som fyrst var 50 prosent, så til 25 prosent etter at FrP faktisk ilag med regjeringa sette ned prisane med 25 prosent i heile landet frå 1 juli, og no famlar Ap etter bortforklaringar.

Huskar godt for nokre veker sidan same dagen som FrP fekk gjennomslag for å kutte ferjeprisane med 25 prosent, så reiste Kjølmoen og co rundt med heimesnikra plakater om 50 prosent kutt av ferjeprisane.

Kvifor har ikkje Ap og Kjølmoen gjort noko med ferjeprisane her i fylket på dei 20 av 24 ferjestrekningar som Ap, Kjølmoen og Sp styrar?

Nei, dei brukar hundrevis av millioner av Kr på svindyrt bypakker, unødvendige prosjekt og auka administrasjon på fylkeshuset, og alt dreiar seg om prioritering og manglande vilje til å prioritere ferjedrifta.

FrP og underteikna har gong etter gong fremma framlegg i fylkestinget dei to siste års om kutt i ferjeprisane her i fylket, ferjepolitisk Wonderboy Kjølmoen, har stemt imot KVAR ein einaste gong»

FrP kjempar for gratis ferjer i heile landet, og fremma framlegg om dette i Stortinget i sommar som også Ap stemte imot.

Ca. 3 milliard kr ville dette kosta og den reelle kostnaden er lik null med tanke på den enorme avgifts og kostnadsbesparande effekten dette ville fått for folk flest og næringslivet.

FrP krev gratis ferjer!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse