Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva er igjen av Ap og Kjølmoen sitt ferjeløfte, fyrst var det 50 prosent kutt, no har dette blitt til 25 prosent, og dei skal liksom innarbeide dette over 4 år, som garantert då berre forsvinn i horisonten.

Frå før huskar vi Ap og Kjølmoen som styrer fylket køyrde ferjeprisane til himmels her i fylket, ropa om sveltefora fylkeskommune, gjekk brått med 313,5 mill kr i overskot, og vart tvinga av pandemi og regjering til å setje ned prisane .

«Ferjepolitisk wonderboy» står på t-skjorta til Kjølmoen, men kva har Kjølmoen, Ap og Sp gjort med ferjeprisane i praksis?

Fint lite, anna enn lovnadar i hytt og pine som fyrst var 50 prosent, så til 25 prosent etter at FrP faktisk ilag med regjeringa sette ned prisane med 25 prosent i heile landet frå 1 juli, og no famlar Ap etter bortforklaringar.

Huskar godt for nokre veker sidan same dagen som FrP fekk gjennomslag for å kutte ferjeprisane med 25 prosent, så reiste Kjølmoen og co rundt med heimesnikra plakater om 50 prosent kutt av ferjeprisane.

Kvifor har ikkje Ap og Kjølmoen gjort noko med ferjeprisane her i fylket på dei 20 av 24 ferjestrekningar som Ap, Kjølmoen og Sp styrar?

Nei, dei brukar hundrevis av millioner av Kr på svindyrt bypakker, unødvendige prosjekt og auka administrasjon på fylkeshuset, og alt dreiar seg om prioritering og manglande vilje til å prioritere ferjedrifta.

FrP og underteikna har gong etter gong fremma framlegg i fylkestinget dei to siste års om kutt i ferjeprisane her i fylket, ferjepolitisk Wonderboy Kjølmoen, har stemt imot KVAR ein einaste gong»

FrP kjempar for gratis ferjer i heile landet, og fremma framlegg om dette i Stortinget i sommar som også Ap stemte imot.

Ca. 3 milliard kr ville dette kosta og den reelle kostnaden er lik null med tanke på den enorme avgifts og kostnadsbesparande effekten dette ville fått for folk flest og næringslivet.

FrP krev gratis ferjer!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøEg har tidlegare sagt at Kjerringsundsambandet ikkje blir realisert utan bru over Julsundet. Dersom ikkje vil sambandet ende på Sundsbøen ...
@Geir Ole SætremyrDa har du endelig erkjent at Kjerringsundet ikke er uavhengig av Møreaksen, men faktisk avhengig av Møreaksen. Og at fastlandssambandene ...
@Terje SundsbøDu har framleis ikkje lest KS2 for Kjerringsundet.  Dei var usikre på om Aukra var kredittverdige fram til 2070, eller ...
@Geir Ole SætremyrFinansieringen av Kjerringsundet er ikke uavhengig av Møreaksen. Uten fastlandsforbindelse for Otrøya eller Gossen, så vil trafikken og bompengene bli ...
@Terje SundsbøØkonomisk uavhengig når der gjeld finansiering. Og, for å vere nøyaktig skal byggekostnaden dekkast av opplåning mot tilbakebetaling gjennom innkreving av ...
@Geir Ole SætremyrDu sier at Kjerringsundet har felles byggeledelse med Møreaksen, og kan ikke bygges uten tunnelmassen fra Møreaksen. Hvordan kan du ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse