Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
24 august 2021 20:14
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når eg høyrer Sp som garanterar oppstart av Møreaksen, og der dei fnyser av folk flest sine meiningar her i fylket, forstå alle at med Sp er det lite å hente.

Harald Espeland i Møreaksen as seier at undersjøiske tunellar er fantastiske, over 75 prosent av innbyggjarane her i fylket er slett ikkje enige.

Helge Orten seier at ein godt kan la Statens vegvesen «oppdatere reknestykka» på Romsdalsaksen, men nektar tvert nokon omkamp på Møreaksen uansett.

Makan til maktarroganse.

3–400 m under fjorden, gedigen omveg ut på øyane og ny E39 gjennom Molde med haugevis av rundkøyringar og rasering av Molde by, burde høyre fortida til, såleis kan fornuften sigre den 13 september i stortingsvalget, og vanlige folk i Møre og Romsdal har muligheita til å ta makta tilbake og stoppar Møreaksen!

Ein må heller ikkje gløyme at svært mange vil ha fortsatt ferjer over Romsdalsfjorden, der vi i FrP vil ha fullverdig utgreiingar av både Romsdalsaksen eller fortsatt ferjer.

Romsdalsaksen viser seg å vere vesentleg billigare enn Møreaksen, og dette faktumet vart «utelatt» som informasjon til Stortinget sin behandling av NTP.

DETTE er grunnlaget for at både Riksrevisjonen og kontroll og konstitusjonskomiteen må få dette på sitt bord, og alt ikring kryssing av Romsdalsfjorden må stoppast inn til fullverdig og likeverdig utgreiingar av Romsdalsaksen og fortsatt ferjer er på plass.

Kravet må vere fullverdig ny utgreiing av Romsdalsaksen også med den nyaste teknologien innan flytebruer med opningssluser som vil vere både betre, tryggare og vesentlig billigare enn alle former for undersjøiske tunellar, også forbi Veøya og vidare til Skåla.

Stopp Møreaksen! Stem FrP!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Lama Vik · 3 år siden
    "Den problematiske Veøytunnellen"

    Dessverre må nok RA bite i det sure tunnelleplet. Seilingsled og verneomsyn på Veøya talar for det. Dette er svært problematisk, og stoppar eventyret om Romsdalsaksen. Lastebileigarforbundet, FRP med fleire, for ikkje å snakke om heile MuM / RA-miljøet, vil motsette seg kraftig "livsfarlege, stupbratte tunnellar". Etter å ha fulgt debatten i fleire år verkar mange i desse miljøa til å slite med klaustrofobi og tunnellangst.

    Horgen konslulting, RA sin eigen konsulent, kostnadsreknar Tautratunnellen til 11mrd. Enkelt sagt vil då den halvparten så lange Veøytunnellen koste 5,5 mrd, og mykje meir, om ein finn ut at ein vil føre den i land på Årø/ Hjelset. I tillegg kjem kostnadane med 3 km flytebru til Sekken.

    Alt dette veit Frank Sve. Han og Sylvi vil flytte 20 mrd statlege investeringskroner øyremerka ferjefrie Mørebyar til det sentrale austland. Å seie at ein kan bruke pengane til andre prosjekt er greinalaust tullball. Frank vil også stoppe bypakke og opera i KSU. Styr unna FRP!
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 3 år siden
    Så Frank Sve mener at Riksrevisjonen bør granske SVV fordi de ikke har utredet grundig nok en undersjøisk tunnel på Romsdalsaksen?

    Men vil under ingen omstendigheter ha denne tunnelen?

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse