Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Lars Valderhaug, Tustna
Ytring
29 august 2021 22:50
Del på Facebook
– Romsdalsaksen i blått, Møreaksen i raudt, tunnelar i svart. Er det sannsynleg at Romsdalsaksen blir 6 mrd dyrare enn Møreaksen, slik Statens vegvesen hevdar?
– Romsdalsaksen i blått, Møreaksen i raudt, tunnelar i svart. Er det sannsynleg at Romsdalsaksen blir 6 mrd dyrare enn Møreaksen, slik Statens vegvesen hevdar?
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Norges Lastebileier-Forbund (NLF) inviterte den 27.08.21 til temamøte i Molde om dei vegmessige utfordringane for transportnæringa i Møre og Romsdal. Til å drøfte dette hadde dei fått med seg eit panel av leiande politikarar i fylket.

Eg nytta høvet til å konfrontere Møreaksenpolitikarane med fylgjande, og ba om deira kommentarar: 

Statens vegvesen har i kostnadssamanlikningane mellom Møreaksen og Romsdalsaksen rekna 3 mrd til strekninga Hjelvik-Ørskogfjellet til Romsdalsaksen sine kostnadar. Er dette rett når denne strekninga skal utbetrast som ein del av E136 «Eksportvegen» uavhengig av akse? Er det ikkje meirutgiftene dei to aksealternativa medfører som skal brukast for å samanlikne kostnadane?

Statens vegvesen har ikkje tatt med kostnadane med ny veg Vik-Remmem/Tresfjordbrua i Møreaksen sine kostnadar, av Austvik oppgitt til ca 1 mrd. Dette er nødvendige fylgjekostnadar til Møreaksen, og burde vel derfor vere medrekna i Møreaksen sine kostnadar?

Statens vegvesen har ikkje tatt med kostnadane for oppgradering av strekninga aust om Molde sentrum og til Lønset. Dette har Austvik forklart meg skuldast at kostnadane ville blitt like store ved begge aksealternativa, og derfor er utelate. Er dette sannsynleg når Møreaksen vil medføre E39 gjennomgangstrafikk på denne strekninga og Romsdalsaksen ikkje vil gjere det?

Det var berre KrF-representanten, Randi Walderhaug Frisvoll, som «svarte» på dette. Ho sa at ho ikkje forsto spørsmåla, men svarte likevel! Så det vart god dag mann, økseskaft. Så Bernhard Riksfjord (A), Vetle Wang Soleim (H), Per Ivar Lied (Sp) og Frode Heimen (V) svarte ikkje på denne direkte utfordringa.

Forsto ikkje de heller spørsmåla? Eller var svara for kontroversielle for dykk? Når de har fått tenkt dykk om, kanskje de kan svare klart og tydeleg gjennom avisa?

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 13 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse