Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
22 november 2021 09:44
Del på Facebook
Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

I ein debatt i valgkampen fekk Per Vidar kjølmoen spørsmålet:

Søv du om natta Kjølmoen, slik som du lyg?

Både journalistar og andre fekk seg ein god latter, men spørsmålsstillaren meinte alvor med sitt spørsmål.

Ikkje akkurat rart, når det ser ut til at Per Vidar Kjølmoen trur folk flest er steike blind, døv og ikkje har fått med seg realitetane ang. utviklinga til ferjeprisane her i fylket.

FrP og eg blir beskylda for å «berre setje opp ferjeprisane» slik Kjølmoen hevdar, noko som er så til det grader lavmål av ein Stortingsrepresentant frå Ap å hevde, når absolutt alle veit at dette ikkje stemmer.

Per Vidar Kjølmoen har vore fram til no fylkesvaraordfører i eit raud/grønt styre i fylket, som både i 2019 og 2020 sette opp ferjeprisane med 2 takstsoner og innførte heilt unødvendig autopass som auka prisane med ytterlegare 32 prosent.

I tillegg har alle sjølvsagt fått med seg at FrP kjempa imot dette i to år i fylkestinget, inn til coronasituasjonen tvinga Ap og gjengen til å setje ned prisane med 2 takstsoner igjen.

Men, fortsatt 32 prosent auke!

FrP ilag med Solbergregjeringa sette ned prisane med 25 prosent frå 1/7-2021, men der halv mva. vart auka opp frå hausten av slik at kuttet vart omlag 18 prosent.

Når Ap sin Kjølmoen no har sprunge rundt og lova 50 prosent kutt i prisane, men leverer 11,7 prosent noko departementet har bekrefta, blir det ikkje mykje igjen når prisstigning tar ytterlegare 3–4 prosent av dette også over nyttår!

Så får berre Kjølmoen fortsette med sine usanne påstandar, folk flest har avslørt han karen der for lenge sidan.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 16 timer siden Når utredninger er systematisk feil
@Geir Ole SætremyrDøgnåpne veier og fastlandssamband er viktigere for lokalt næringsliv enn rassikring av vinterstengte turistveier. Du bør lese kronikken av Rasmussen ...
Geir Ole Sætremyr 18 timer siden Når utredninger er systematisk feil
@Terje SundsbøFramleis blir det drive veivedlikehold mellom fergeleiene.  Eksempelvis på strekninga E39 Lavik til Festøy, via fergesambandet Anda til Lote.  Du ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Terje SundsbøDet er vurdert, og ønskt, men er det konkludert?
Terje Sundsbø 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Geir Ole SætremyrStrekningen Nyhamna-Molde er vurdert som kritisk infrastruktur. Kjerringsundet vil bli en del av dette. Du forutsetter at dette ene og ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Terje SundsbøEg forventer meir nøktern framstilling.Kjerringsundet:Med utgangspunkt i KS2 basert på 2021 prisar vil sambandet koste 4,9 mrd Med 20 prosent prisstigning ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Geir Ole SætremyrStaten bidrar med det meste også på Møreaksen. For Kjerringsundet er det i tillegg Aukra kommune som bidrar. Fylkespolitikerne ønsker ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse