Svar til Rasmus Rasmussens innlegg «Frank Sve – 70 prosent bløff?» publisert 19. april 2022.
Det er 100 prosent sikkert at Statsministeren klart har sagt at store samferdselsprosjekt kan bli utsatt på grunn av krigen i Ukraina, like sikkert er det at Møreaksen er tidenes luftslott.
Det er 100 prosent sikkert at råvareprisene på absolutt alt av grunnlag for bygging av nye samferdselsprosjekt har stege til himmels. Spesielt stål, betong, sprengstoff osv. Spesielt rammar dette prosjekt slik som Møreaksen.
Det er 100 prosent sikkert at Møreaksen ikkje kjem til å koste 24 milliard, og med gjeldande kostnadsvekst vil dette prosjektet sikkert bikke 40 milliard kr.
Det er 100 prosent sikkert at Nye veier as trenger meir pengar til sin portefølje, dette synes sikkert når ein no ser utsettelsene av prosjekt som har kome. Dette gjelder ganske sikkert også for E136 Vestnes–Bjorli.
Det er 100 prosent sikkert at det eg snakka om å prioritere E136 Ålesund–Dombås, var omtalt Ålesund–Digerneset–Tresfjordbrua. Dette området på E136 ligg IKKJE i Nye Veier as sin portefølje.
Det er 100 prosent sikkert at Møreaksen aldri blir likestilt med utsatte øysamfunn som no får gratis ferjer, og som Nordøyvegen sjølvsagt også må nyte godt av.
Det er 100 prosent sikkert at dersom 40–50 milliard kr blir kasta vekk på Møreaksen, så vil dette ramme resten av samferdselsprosjekta i fylket i mange tiår.
I meir enn 30 år har ein venta på 1–2 milliard kr til E136 Ålesund–Bjorli utan å få dette. Korleis Rasmussen kan meine at dette kan skje raskare ved å sløse vekk mange titals milliard kr på Møreaksen, forstår kun Rasmussen.
Les også
Frank Sve – 70 prosent bløff?